موکب «نور الزهرا» توسط کانون «انوارالحسین (ع)» برپا شد

زارع گفت: موکب «نور الزهرا» توسط گروهی از جوانان عاشق حضرت سیدالشهدا (ع) و پیرو مکتب اهل بیت (ع) عضو کانون فرهنگی هنری «انوارالحسین (ع)» و پایگاه مقاومت بسیج «اباعبدالله الحسین (ع)» برپا شد.

«امید زارع» با اشاره به اینکه موکب «نور الزهرا» توسط گروهی از جوانان عاشق حضرت سیدالشهدا (ع) و پیرو مکتب اهل بیت (ع) عضو کانون فرهنگی هنری «انوارالحسین (ع)» و پایگاه مقاومت بسیج «اباعبدالله الحسین (ع)» برپا شد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیراز، گفت: این موکب در ورودی پارک «سایه» واقع در بلوار «رسول اعظم (ص)» راه اندازی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری «انوارالحسین (ع)» شیراز با یادآوری این مطلب که این موکب از شب اول محرم تا شب دوازدهم محرم به فضای ورودی پارک «سایه» رنگ و بوی حسینی بخشیده بود، افزود: در همه این مدت علاوه بر پذیرایی از عموم همشهریان و پخش نوحه ضبط شده برنامه های زنده سخنرانی، قرائت قرآن و مداحی به صورت زنده با دعوت از سخنرانان، مداحان و قاری اجرا شد.

وی افزود: همچنین خواهران هم فعالیت چشم گیری در برنامه‌ ها داشتند و در کنار پذیرایی های ثابت هر شب پخت نان محلی، حلوای کاسه، آش رشته و... نیز انجام و این مواد خوراکی بین مردم توزیع شد.

زارع با یادآوری این مطلب که علاوه بر موکب هر شب برنامه نماز جماعت مغرب و عشا، قرائت قرآن، زیارت عاشورا، سخنرانی و عزاداری از زمان مغرب و عشا در مسجد «اباعبدالله الحسين (ع)» برگزار می‌ شد و برنامه های سخنرانی و مداحی موکب بعد از برنامه مسجد از ساعت 10 در محل موکب انجام می‌گرفت.

وی افزود: این برنامه های مذهبی و فرهنگی با همکاری کانون فرهنگی هنری «انوارالحسین (ع)» و پایگاه مقاومت «اباعبدالله الحسین (ع)» برپا شدند.

 

کد خبر 1088082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha