افزایش ۶۰ درصدی حمله به مسجدالاقصی در سه ماه گذشته

گروه های «حرم شریف» اعلام کردند که تعداد حمله های یهودیان اسرائیلی به مسجد الاقصی در سه ماه گذشته ۶۰ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «میدل ایست مانیتور»،گروه های موسوم «حرم شریف» اعلام کردند که تعداد حمله های یهودیان اسرائیلی به مسجد الاقصی در سه ماه گذشته 60 درصد افزایش یافته است.

 

بر اساس این گزارش ، حدود 9 هزار و 804 شهرک نشین یهودی طی سه ماه گذشته به مسجد الاقصی حمله کرده اند در حالی که این میزان در مدت مشابه سال گذشته شش هزار و 133 نفر بود.

 

شماری از شهرک نشینان یهودی هر روز تحت حمایت پلیس اشغالگر رژیم صهیونیستی وارد محوطه مسجدالاقصی می شوند و دست به اقدامات تحریک آمیز برای آزار و اذیت فلسطینی ها می زنند.

 

مسجد الاقصی سومین مکان مقدس جهان برای مسلمانان است ، در حالی که یهودیان از این منطقه به عنوان «کوه معبد» یاد می کنند و ادعا می کنند که این مکان محل دو معبد یهودی در دوران باستان بوده است.

 

جنبش جهاد اسلامی اخیرا در بیانیه ای عموم مسلمانان را به حمایت از قدس و دفاع از مسجد الاقصی و ساکنان قدس شریف فراخواند.

 

در این بیانیه آمده است که آتش‌سوزی‌ها در مسجد الاقصی همچنان به شیوه‌های مختلف ادامه دارد؛ از تعرض‌های روزانه شهرک‌نشینان اشغالگر و احزاب تندرو یهودی به این مسجد تحت حمایت مستقیم دولت و ارتش رژیم صهیونیستی گرفته تا حفاری‌ها زیر مسجد و طرح‌های یهودی‌سازی برای تغییر آثار و نشانه‌های اسلامی شهر قدس.

کد خبر 1088104

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha