۷۷ پروژه عمرانی در تالش به بهره‌برداری رسید

شاهکویی گفت: در دومین روز از هفته بزرگداشت دولت، ۷۷ پروژه عمرانی در بخش مرکزی تالش به بهره‌برداری رسید.

«محمد حسین شاهکویی» در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های بخش مرکزی تالش با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در دومین روز از هفته بزرگداشت دولت، ۷۷ پروژه عمرانی بخش مرکزی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و به صورت تجمیعی در آموزشگاه متوسطه دوره اول آزادگان روستای تازه‌آباد این بخش به بهره‌برداری رسید.

 

فرماندار تالش افزود: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها، ۲۲۸ میلیون و ۴۶۸ هزار ریال هزینه شده است.

 

وی تصریح‌کرد: ۴۵ پروژه دهیاری‌های بخش مرکزی، آسفالت راه روستایی اوله‌کری، هشت پروژه دیوار ضامن ماشین خانه، روکش آسفالت و لکه‌گیری ورودی شهر، پروژه ماهیان سردآبی، کمپ ترک اعتیاد، اجرای عملیات مهار و کنترل سیلاب و رسوب در منطقه ریک، ۱۰ طرح برق‌رسانی، ۵ واحد مسکن مددجویی و آموزشگاه متوسطه اول روستای تازه‌آباد پروژه‌هایی بودند که مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

 

شاهکویی با بیان‌اینکه در هفته دولت ۱۸۷ پروژه عمرانی و عام‌المنفعه در شهرستان تالش به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: برای بهره‌برداری از این پروژه‌ها، بیش از ۶۶ میلیارد تومان هزینه شده است.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در تالش به پتانسیل‌های این شهرستان اشاره و بر بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها در راستای عمران و آبادانی و ایجاد اشتغالزایی تاکید کرد.

 

گفتنی است، در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی بخش مرکزی تالش، علاوه بر فرماندار، معاونین فرماندار، بخشدار بخش مرکزی، فرماندهان نظامی و انتظامی، رییس مجمع خیرین گیلان و روسای دستگاه‌های اجرایی و نهادها حضور داشتند.

کد خبر 1088214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha