دولتمردان با خدمات رسانی مناسب و عدالت محوری اعتماد مردم را جلب کنند

حجت الاسلام جباری گفت: مشکلات و فشارهای اقتصادی بر مردم فراوان شده است و دولتمردان با خدمات رسانی مناسب و عدالت محوری اعتماد مردم را جلب کنند.

حجت الاسلام «سید عربعلی جباری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: در سال های اخیر مشکلات اقتصادی با وجود شیوع کرونا و تعطیلی برخی صنوف و بیماری های متعدد بر مردم فشار فراوان وارد کرده است و باید اعتماد مردم تقویت شود. 

 

امام جمعه بهشهر با بیان اینکه انسان باید عدالت محور باشد و همه را یکسان ببیند؛ خاطر نشان کرد: اسلام دین مساوات و برادری و برابری است و در این یکسانی، زیبایی های اسلام را نشان دهد و باید توجه داشته باشیم که عمل صالح انسان را به قرب الهی می رساند.

 

وی خاطر نشان کرد: هفته دولت نماد وحدت و اتحاد بین مردم و دولت است و باید از تمام ظرفیت ها برای خدمات رسانی به مردم استفاده شود تا با گام های استوار و بلندتری برای عظمت ایران اسلامی گام برداریم.

 

حجت الاسلام جباری گفت: مشکلات و فشارهای اقتصادی بر مردم فراوان شده است و دولتمردان با خدمات رسانی مناسب و عدالت محوری اعتماد مردم را جلب کنند.

 

امام جمعه بهشهر بر مراعات تقوا، ولایت مداری و تکلیف مداری تاکید کرد و افزود: هر انسانی باید در پناه تقوا باشد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند "ما باید خدمت مان را بیشتر کنیم." بصیرت، معرفت، ولایت مداری و تکلیف مداری در جامعه باید تقویت شود.

 

وی یادآور شد: هفته دولت فرصت مغتنمی است که دولت کارها و عملکرد خود را مورد قضاوت مردم قرار دهد و مسئولان و مدیران فعالیت‌هایی که انجام شده و یا فعالیت‌ها و برنامه‌های که باید انجام شود و نقاط ضعف و قوت دولت را برای مردم تبیین کنند.

 

کد خبر 1088249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha