جامعه باید به سمت شناخت صحیفه سجادیه حرکت کند

شیخ بازماندگان گفت: دعا سخن گفتن بی‌واسطه با خداوند است و گره‌های کور زندگی که به وسیله هیچ شخصی باز نمی‌شود، با دعا گشوده خواهد شد، امروز جامعه باید به سمت شناخت صحیفه سجادیه حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرخمیر، شیخ « حسین بازماندگان » در همایش علمی بررسی «نقش دعا در تربیت انسان» از سلسله نشست‌های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد(ع) اظهار کرد: دعا می تواند بهترین صَلاح برای اولیای خدا و بهترین سلاح برای مومن فلاح باشد.

 

وی افزود: دعا زنگار دل را شست و شو می دهد و در رحمت و بندگی را باز می کند، دعا نیاز حتمی ما انسان ها است و هر انسانی که پا به روی کره خاکی می گذارد به دعا نیاز دارد؛ دعا به اندازه ای ارزشمند است که وقتی می بینیم یک نفر دعا می کند دست خود را بالا می برد و یا رب و یا الله را سَر می دهد متوجه می شویم که او با خالق خود سخن می گوید، همان طور که امام سجاد با خالق خود سخن گفت. دعا سخن گفتن بی واسطه با خداست.

 

امام جمعه اهل سنت بندر پل عنوان کرد: امروز جامعه اسلامی باید به سمتی برود از که از بند بند ادعیه صحیفه سجادیه استفاده کند و آن را بشناسد، امام سجاد(ع) به ما می آموزد که گره های کور زندگی که به دست هیچ کس باز نمی شود به آسانی و با دعا گشوده می شود

کد خبر 1088283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha