آغاز رسمی برنامه های هفته دولت در کرمان/ امیدواریم ساختمان جدید استانداری طی ماه های اول دولت تقدیم مسئولین شود

استاندار کرمان با اشاره به برنامه های هفته دولت گفت: ساختمان جدید استانداری مراحل پایانی را طی می کند و هر هفته آن را بازدید می کنم و امیدوارم در ماه های اول استقرار دولت جدید تقدیم مسئولین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، بعد از ظهر چهارشنبه(۳ شهریور) در حاشیه آیین تجدید میثاق جمعی از مدیران و اعضای شورای تامین با شهدا در جوار مزار شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران گفت: این گلزار هم اکنون آوازه جهانی دارد و وظیفه داشتیم برای گرامیداشت یاد شهدا حضور یابیم.

 



استاندار کرمان هفته دولت را جدای از آنکه یادآور نام شهدای بزرگی چون شهیدان رجایی و باهنر است؛ فرصتی برای معرفی دستاوردهای نظام دانست و اظهار کرد: در کنار تبلیغات گسترده ای که علیه نظام برای دلسرد کردن مردم و نادیده گرفتن خدمات نظام می شود ما باید فرصت را غنیمت شمرده و خدمات نظام جمهوری اسلامی را به مردم معرفی کنیم.

 

 



وی با اشاره به اینکه برنامه های زیادی برای هفته دولت تدارک دیدیم؛ یادآور شد: هر هشت سال یکبار هفته دولت شرایط خاص خود را دارد زیرا خلا بین دولت ها(جابجایی دولت) باعث می شود سال هشتم برنامه های مفصل تری مثل هفت سال قبل نباشد که طبیعی هم هست اما ما برنامه های مفصلی در نظر گرفتیم.

 




زینی وند سفر به شهرستان های استان با آغاز از شهربابک، دیدار با خانواده شهدای دولت و نیروهای مسلح، گفتگوی خبری با شبکه استانی و در صورت مناسب بودن شرایط، برگزاری نشست خبری با رسانه ها را از جمله برنامه های هفته دولت برشمرد.

 

 



وی با اشاره به اینکه پروژه های آماده بهره برداری در شهرستان ها تقسیم شده که در این هفته افتتاح می شود؛ درباره سه پروژه "ساختمان جدید استانداری، خانه شهر و کاروانسرای وکیل" هم توضیحاتی داد.

 

 



استاندار کرمان اظهار کرد: ساختمان استانداری مراحل پایانی را طی می کند در حالیکه سالها مانده بود و در شان استان کرمان هم نبود که اینقدر معطل مانده باشد؛ پیچیدگی خاص خودش را داشت و بودجه و اعتبارات آن تمام شده بود اما در حال حاضر هر هفته آن را بازدید می کنم و امیدوارم در ماه های اول استقرار دولت جدید تقدیم مسئولین شود.

 

 


وی ادامه داد: خانه شهر کرمان مشکلات زیادی از جمله مشکل پیمانکار سالن داشت اما کارها در حال انجام و تقریبا" تمام شده است.

 



زینی وند افزود: درباره کاروانسرای وکیل هم اختلافی در قرارداد بود که طی دو جلسه مفصل در تهران وقت گذاشتیم و مشکلات آن را حل کردیم که اکنون در آستانه تکمیل شدن است.



وی با بیان اینکه توصیه و ترجیح من این بود پروژه های امیدافزا و تکمیل شده را در دستور کار بگذاریم؛ از پیگیری مشکلات توقف روند تکمیل بولوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در اسرع وقت خبر داد.

کد خبر 1088295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha