مسابقات قرآنی مدهامتان در لرستان برگزار شد

ابدالی پور گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بهره گیری از بستر فضای مجازی در کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان برگزار می شد.

« محمد ابدالی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، از برگزاری مسابقات قرآنی مدهامتان خبرداد  گفت: مسابقات قرآنی «مدهامتان»، در مراحل کانونی، شهرستانی،  استانی و کشوری برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود:  این دوره از مسابقات در دو مقطع بالای ۱۶ سال و کمتراز ۱۶ سال برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور افزود: با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا این دوره از مسابقات در مرحله استانی به صورت مجازی و آنلاین برگزار شد.

 

وی به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای رویداد ملی «فهما»، گفت: رویداد ملی فهما با رویکردهای جدیدتری در حوزه فعالیت‌های فرهنگی هنری عرصه مساجد طراحی شده است که در این رویداد، امکان بارگزاری فعالیت‌های خودجوش و ابتکاری کانون‌ها نیز فراهم شده است.

 

ابدالی پور اظهار کرد: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد باید متناسب با اقتضائات محلی و منطقه‌ای در فعالیت‌های اجتماعی نقش‌آفرینی کنند.

 

مدیرستادکانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان، اظهار کرد: چهاردهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان به‌صورت مجازی با حضور اعضای کانون‌های مساجد در سامانه بچه‌های مسجد برگزار و شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام در رشته‌های قرائت نماز، اذان، قرائت ترتیل (تلاوت نور)، قرائت تحقیق، مکبری، نقاشی آیات و حفظ جزء ۳۰ و حفظ کل قرآن در و رده سنی ۷ تا ۱۶ سال و ۱۶ تا ۳۰ سال، آثار خود را در رشته‌های نام برده در این سامانه بارگذاری کردند تا مورد ارزیابی قرار گیرد.

 

کد خبر 1088307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha