شهردار شیراز باید خود را جزیی از شورای اسلامی شهر بداند

فرخ زاده گفت: شهردار شیراز باید خود را جزیی از شورای اسلامی شهر بداند چون شهرداری و شورای اسلامی یک خانواده هستند و موفقیت آنها در گروی یکدیگر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمد فرخ زاده»، در سیزدهمین صحن علنی شورای اسلامی شهر شیراز با ارائه برنامه های خود گفت: مدیر شهری باید با مسایل عملی آشنا باشد دکل های سطح شهر باید برای درآمدزایی شهرداری استفاده شود، فیبر نوری باید استفاده بهینه در شهر شیراز کنیم.

کاندیدای شهردار شیراز افزود: چندین سال است دیتا سنتر را در شیراز می خواهیم انجام دهیم و ما همجوار با پتروشیمی های جنوب کشور هستیم که دیتا سنتر برای این مراکز استفاده فراوانی برای دسترسی به خدمات سریع خواهد داشت.

وی اضافه کرد: صدور پروانه و سند، پارکینگ های هوشمند و ... با هوشمندسازی موثر برای شهرداری شیراز به عنوان قطب الکترونیک می تواند درآمدزایی کند.

فرخ زاده تصریح کرد: شهردار باید خود را جزیی از شورای اسلامی شهر بداند چون شهرداری و شورای اسلامی یک خانواده هستند و موفقیت آنها در گروی یکدیگر است.

وی ادامه داد: اولین اولویت من در شهرسازی طراحی خیابان های الگو، تغییر مبلمان شهری، تابلوهای راهنمای مسیر و ... به صورت منظم است تا شاهد در هم ریختگی بصری در شهر نباشیم.

فرخ زاده با اشاره به ظرفیت های متعدد شهر شیراز گفت: در بحث گردشگری در بافت تاریخی اقدامات فراوانی می توان انجام داد که با انجام نورپردازی های اخیر برای گردشگری در شب نیز می توان برنامه های موثری اجرا کرد.

وی با اشاره به وضعیت کمربندی شیراز گفت: اگر اداره راه و شهرسازی هم کار خود را انجام نداده اما حوزه حمل و نقل ترافیک شهرداری شیراز باید کار ایمن سازی را در کمربندی انجام دهد چون در حال حاضر کمربندی شیراز به یک مسیر شریانی برای تردد تبدیل شده است.

کد خبر 1088320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha