انتشار فراخوان عضویت انجمن هنرهای تجسمی بندر آستارا

دولتخواه از انتشار فراخوان عضویت در انجمن هنرهای تجسمی بندر آستارا خبر داد.

«امین دولتخواه» با بیان‌این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندر آستارا گفت: هنرمندان هنرهای تجسمی شامل کاریکاتور، طراحی، نقاشی، دیوارنگاری، گرافیک، مجسمه‌سازی، تصویرسازی، تذهیب، مینیاتور، خط نقاشی و ... می‌توانند با تکمیل فرم ثبت‌نام و ارائه مدارک عضو انجمن شوند.

 

مسئول انجمن هنرهای تجسمی بندر آستارا با اشاره به اینکه این عضوگیری با هدف ساماندهی به مجموعه فعالیت‌ها، شناسایی هنرمندان و در راستای پویایی هنر این شهرستان انجام می‌شود، افزود: هنرمندان با عضویت در انجمن‌، می‌توانند از بیمه تکمیلی درمان، تخفیفات مراکز فرهنگی، هنری، آموزشی، رفاهی و ورزشی طرف قرار داد، امکانات انجمن و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی(ورک‌شاپ‌ها، همایش‌ها، گالری نمایشگاه و ...) و حضور در نمایشگاه‌های گروهی انجمن بهره‌مند شوند.

 

وی فعالیت در یکی از رشته‌های هنرهای تجسمی را از شرایط عضویت در انجمن هنرهای تجسمی اعلام کرد و گفت: هنرمندان جهت عضویت فرم ثبت‌نام را تکمیل و به همراه کپی شناسنامه و کارت ملی، یک قطعه عکس، مبلغ ۳۰ هزار تومان حق عضویت سالانه و تصویر ۲ عدد از آثار را به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و مرکز طراحی و چاپ کفشدوزک تحویل دهند.

 

دولتخواه تصریح‌کرد: پایان شهریور ماه آخرین مهلت ثبت‌نام و عضویت در انجمن هنرهای تجسمی بندر آستارا است.

 

مسئول انجمن هنرهای تجسمی بندر آستارا با بیان‌اینکه تاکنون حدود ۱۰۰ هنرمند شناسایی و کارت عضویت برای آنان صادر شده است، خاطرنشان‌کرد: در انجمن هنرهای تجسمی بندر آستارا از نوجوان ۱۳ ساله تا هنرمندان پیشکسوت عضو هستند.

کد خبر 1088376

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha