افتتاح و کلنگ زنی ۳۱۶۸ میلیارد تومان پروژه هفته دولت در گلستان

حق شناس گفت: سه هزار و ۱۶۸ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت در استان گلستان افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (چهارشنبه 3 شهریور) در گفتگو با مردم استان گلستان از طریق سیمای گلستان اظهار کرد: هر سال در هفته دولت و دهه فجر پروژه هایی که دولت و یا بخش خصوصی اجرا کرده افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

 

استاندار گلستان ادامه داد: امسال نیز براساس این سنت حسنه پروژه هایی افتتاح می شود ولی امسال با توجه به اینکه استان در شرایط قرمز است پروژه های هفته دولت به صورت متمرکز به بهره برداری خواهد رسید.

 

حق شناس بیان کرد: سه هزار و 168 میلیارد تومان پروژه به مناسبت هفته دولت افتتاح و یا کلنگ زنی می شود که از این میزان دو هزار و 300 میلیارد تومان افتتاح و 800 میلیارد تومان نیز کلنگ زنی می شود.

 

وی افزود: از مجموع کل پروژه های هفته دولت یک هزار و 300 میلیارد تومان پروژه عمرانی و زیرساختی است.

 

این مقام مسئول ابراز داشت: 13  مدرسه شامل 100 کلاس درس پیش از آغاز سال تحصیلی و در هفته دولت به بهره برداری می رسد و همچنین بخشی از گازرسانی ها به برخی از روستاها و بنگاه های اقتصادی به بهره برداری می رسد.

 

حق شناس یادآور شد: بخشی از راه های دسترسی، اصلاح دور برگردان های منقار شکل  تا پایان شهریور به بهره برداری می رسد و همچنین شرکت آب و فاضلاب و منطقه ای و مسکن محرومان نیز در مراوه تپه به بهره برداری می رسد.

 

وی تاکید کرد: در بخش اقتصادی نیز بنگاه های متعدد از جمله واحد تولیدی پوشاک با 20 میلیارد تومان سرمایه گذاری به بهره برداری می رسد.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: در هفته دولت امسال  دو هزار و 500 هکتار از اراضی شمالی استان که زهکشی شده در هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

حق شناس تاکید کرد: پنج هزار و 692 نفر اشتغال در بخش اقتصادی که بیشتر مربوط به بخش خصوصی است با افتتاح پروژه های هفته دولت به بهره برداری می رسد.

 

کد خبر 1088377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha