برنامه های  هفته دفاع‌مقدس با محوریت  کنگره ملی شهدای استان برگزار می‌شود

جلسه ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس با ریاست فرمانده سپاه استان و با حضور مسئولان بنیاد شهید، بنیادحفظ آثار و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی و اعضای ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در ستاد سپاه امیرالمومنین (ع)استان ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، سردار «جمال شاکرمی» در این جلسه اظهار کرد: هفته دفاع مقدس دروازه ورود به کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام است و نماد برنامه های کلان این هفته باید در شهر به شهر و روستا به روستا برافراشته شود.

 

 وی افزود: در هفته دفاع مقدس ، برنامه هایی همچون اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا، کمک های مؤمنانه، اعزام تیم های تخصصی پزشکی به مناطق محروم، افتتاح طرح های مسکن محرومین و آبرسانی به روستاها، دیدار و تجلیل از خانواده های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران به صورت ویژه در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

 مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس نیز در این جلسه گفت: ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح ادارات و در سطح نیروهای نظامی و انتظامی استان تشکیل شده است و همه دستگاهها ملزم به تدوین و اجرای برنامه های این هفته در فضای مجازی و حقیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

 

«محمد حسین فولادی» بیان کرد: در اولین روز از هفته دفاع مقدس، یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس با سخنرانی ویدئو کنفرانسی مقام معظم رهبری (مدظله) تجلیل می‌شوند و جامعه پیشکسوتان استان ایلام نیز در این برنامه حضور خواهند داشت

کد خبر 1088388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha