یکی از نکات کلیدی مورد توجه مدیریت شهری هوشمند سازی است

حسامی گفت: در مشهد جهان شهر برکت و کرامت یکی از نکات کلیدی مورد توجه مدیریت شهری بحث های هوشمند سازی است که پایه اصلی و بازوی توانمند آن سازمان فاوا است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «حسین حسامی» در مراسم افتتاح پایگاه مقاومت بسیج سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری مشهد گفت: سازمان فاوا یکی از سازمانهای تخصصی است که در حوزه های نرم افزاری، سخت افزاری، دیتا سنتر و هوشمند سازی که از مضامین استراتژیک شورای ششم نیز هست نقش مهمی در شهرداری مشهد دارد.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد افزود: درمشهد الرضا علیه السلام، جهان شهر برکت و کرامت یکی از نکات کلیدی مورد توجه مدیریت شهری بحث های هوشمند سازی است که پایه اصلی و بازوی توانمند آن سازمان فاوا است.

 

وی با بیان اینکه ما هدف گذاریهای مختلفی در بسیج به خصوص بسیج ادارات داریم اظهارکرد: لذا از پایگاه های سازمانهای تخصصی انتظار داریم که کارمندانی در تراز انقلاب اسلامی داشته باشند.

 

حسامی تصریح کرد: یکسری نقشها و وظایف است که توسط سلسله مراتب سپاه امام رضا علیه السلام و بسیج ادارات و کارمندان ابلاغ می شود که دستور عمل های عمومی مانند جذب و آموزش نیرو است اما در بخش تخصصی برگزاری اردوهای جهادی، مانورهای ارائه خدمت مومنانه به مردم با روحیه بسیجی و خالصانه مد نظر قرار دارد که این شرح وظایف در پایگاه بسیج سازمان فاوا تخصصی تر است.

 

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهدای شهرداری مشهد اضافه کرد: برهمین اساس یکی از وظایف تخصصی پایگاه بسیج فاوا، پشتیبانی فنی از کلیه فعالیت های حوزه مقاومت بسیج شهرداری و شورای اسلامی مشهد الرضا علیه السلام در قالب برنامه هایی که پیوست فناوری اطلاعات دارند است.

 

وی ادامه داد: ما همیشه باید در ارائه خدمات خاص و ویژه پیشرو باشیم به عنوان مثال اگر در شهرداری ۲۱۳ خدمت به زائران و مجاوران ارائه می شود، سازمان فاوا باید بررسی کند و گره ها و گلوگاه های موجود را در ارائه خدمت بهتر شناسایی و با برنامه ریزی مناسب ارائه خدمت را تسهیل کند که در این میان بسیجیان سازمان و پایگاه بسیج فاوا می توانند نقش آفرینی کنند.

کد خبر 1088525

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha