كانون ‌های مساجد در راستای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن شكل گرفته است

امیریان گفت: فلسفه اصلی راه اندازی این کانون های فرهنگی هنری مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترغیب جوانان به مساجد است.

«اسفندیار امیریان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: فلسفه اصلی راه اندازی این کانون های فرهنگی هنری مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان و ترغیب جوانان به مساجد است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: کانون های فرهنگی و هنری مساجد جایگاه مهمی در جذب جوانان به مساجد و تربیت نیروهای متعهد و با ایمان در کشور دارند.

 

وی ابراز کرد: پیوست فرهنگی در کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد با حمایت‌ های قابل توجه، زمینه ‌ساز تربیت و قدرتمند کردن جوانان در عرصه فرهنگی و هنری به عنوان آینده‌ سازان کشور می‌شود.

 

امیریان با اشاره به فعالیت‌ های چشمگیر کانون ‌های فهما در عرصه فرهنگ و هنر توسط بچه‌ های انقلابی، مؤمن و متعهد در مساجد اظهار کرد: کشف استعدادها و توانمندی‌ های بچه‌های مسجد در عرصه فرهنگی و هنری یکی از رویکردهای ستاد «فهما» است.

 

وی با اشاره به ایجاد کانون‌های فرهنگی هنری تخصصی به منظور احیای نقش فرهنگی و هنری مساجد و جذب نیروهای نوجوان و جوان به مسجد صورت گرفته است گفت: مهمترین اولویت و هدف کانون های فهمای شهرستان فارسان در زمینه فعالیت های فرهنگی و هنری، جذب جوانان و نوجوانان به مسجد است. 

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فارسان ادامه داد: افزایش معنویت در جوانان و ارتباط مستمر با مساجد و مراکز فرهنگی می تواند این قشر را از آسیب های جنگ نرم مصون دارد.

 

وی اذعان داشت: مسجد به‌ عنوان اصلی ‌ترين پايگاه اسلامی نقش مهمی در تربيت، آموزش و ايجاد نزديکی بين اعضای خود که مسلمانان هستند، دارد پايگاهی که همواره در روايات از آن به بزرگی ياد شده است.

 

کد خبر 1088529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha