مشارکت ۲۶۰ تعاونی هرمزگانی در جشنواره تعاونی های برتر سال ۱۴۰۰

ابراهیمی گفت: ۲۶۰تعاونی هرمزگانی در جشنواره تعاونی برتر سال ۱۴۰۰ ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « هادی ابراهیمی » در حاشیه نخستین جلسه هماهنگی برگزاری هفته تعاون با اشاره به اینکه رتبه بندی و اعتبارسنجی تعاونیها در جشنواره امسال بر اساس ورود و به روزرسانی اطلاعات در سامانه جامع بخش تعاون کشور بود، اظهار کرد: مهلت شرکت در شانزدهمین دوره جشنواره تعاونی های برتر از تاریخ 18 اردیبهشت امسال آغاز و تا 27 تیرماه فرایند نام نویسی و تکمیل پرسشنامه از طریق سامانه جامع و هوشمندبخش تعاون کشور ادامه داشت. 
 

وی افزود:‌ در پایان مهلت نام نویسی، بهنگام سازی اطلاعات، تکمیل پرسشنامه تخصصی جشنواره، 260 شرکت و اتحادیه تعاونی استانی در این امر مشارکت داشتند و هرمزگان از لحاظ رتبه ثبت نامی دومین استان برتر وزارت خانه بوده است و همراه با استانهای گلستان، خورستان، فارس، گیلان و خراسان رضوی جزو استان های برتر می باشد .
 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان خاطر نشان کرد:‌ بیشترین آمار ثبت نامی مربوط به شهرستان بندرعباس با تعداد 94 تعاونی ثبت نامی بود. 
 

ابراهیمی تصریح کرد:‌ پس از انجام فرایند صحت سنجی مدارک، مستندات و فعالیت تعاونی های ثبت نام کننده توسط کارگروه علمی جشنواره 14 تعاونی به عنوان تعاونی برتر استانی و 7 تعاونی بعنوان تعاونی شایسته تقدیر استان  شناخته شده و 5 تعاونی نیز وارد عرصه رقابت برای دریافت رتبه برتر ملی شدند. 
 

وی افزود:‌ مراسم تجلیل از تعاونیهای برتر استانی و ملی در هفته تعاون امسال (13 تا 19 شهریور)‌ برگزار خواهد شد.

 

 

کد خبر 1088548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha