شناسایی ۴۱۲بیمار جدید کرونایی در سیستان و بلوچستان

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان از قربانی شدن۳ نفر دیگر بر اثر کرونا در استان خبر داد و گفت: ۴۱۲ بیمار جدید کرونایی در سیستان و بلوچستان شناسایی شده است.

«محمد هادی عباسی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اظهار داشت: در 24 ساعت گذشته 412 نفر از بیماران کرونایی در استان شناسایی شدند و در مجموع آمار مبتلاشدگان به کرونا در سیستان و بلوچستان به 116 هزار و 184 نفر رسید.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یادآور شد: همچنان روند کاهشی موارد ابتلا به کرونا را در استان ادامه دارد و امیدواریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی توسط هم استانی ها به حالت عادی بازگردیم.

 

عباسی تصریح کرد: در حال حاضر 414نفر با علائم تنفسی در مراکز درمانی و بیمارستانها بستری هستند و 85 نفر ظرف 24 ساعت گذشته با حال عمومی مناسب از بیمارستانهای سطح استان ترخیص شده اند.

 

وی افزود: با جانباختن 3 نفر دیگر بر اثر کرونا، در مجموع آمار فوتی ها به 2 هزار و 430 نفر رسید.

 

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر استمرار واکسیناسیون افراد بالای 35 سال در استان خبر داد و یادآور شد: متولدین 1365 به بالا به سامانه سلامت مراجعه  و نسبت به اخذ نوبت برای حضور در مراکز تجمیعی واکسیناسیون اقدام کنند و نیز کسانی که به سامانه سلامت دسترسی ندارند به مراکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا مراجعه کنند.

کد خبر 1088772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha