تجلیل از خادمان امام سجاد(ع) در ویژه‌برنامه «شکوه مادری»

شیرازیان با اشاره به برگزاری ویژه برنامه «شکوه مادری» همسو با برنامه‌های یازدهمین کنگره بین‌المللی «امام سجاد(ع)»، گفت: در قالب این برنامه از خادمین امام سجاد(ع) تجلیل به عمل می‌آید.

«هاشم شیرازیان» در گفت و گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان با اشاره به رویکردها و برنامه های کانونهای مساجد استان خراسان شمالی در راستای برگزاری یازدهمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع)، اظهار کرد: در همین راستا سلسله نشست های سبک زندگی امام سجاد(ع) در مسجد امام سجاد(ع) برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهمای استان خراسان شمالی بیان کرد: در ویژه برنامه «شکوه مادری» از خادمین امام سجاد(ع) تجلیل به عمل می آید و مساجد همنام با امام زین العابدین(ع) نیز در بحث رزمایش مواسات و کمک های مومنانه به محرومین و اقشار مستضعف ورود داشته اند.

 

وی از برگزاری سلسله نشست های صحیفه سجادیه شناسی در کانون امام سجاد(ع) بجنورد خبر داد و افزود: این سلسله نشست ها در ماه یکبار با حضور نماینده ولی فقیه در استان در این مسجد برگزار می شود.

 

مدیر ستاد فهمای استان خراسان شمالی تاکید کرد: اجرای طرح تلاوت نور، صحیفه سجادیه شناسی، سخنرانی و مراسم سخنرانی و مرثیه خوانی از جمله برنامه های کانون های مساجد این استان در راستای برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد(ع) است.

 

گفتنی است، کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) همه ساله به همت ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان و با همکاری ادارات و نهادها و ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور از ۱۲ تا ۲۵ محرم همزمان با سالروز شهادت سید الساجدین امام سجاد(ع) و با حضور اندیشمندان مسلمان و سایر ادیان برگزار می‌شود و یکی از برنامه های این کنگره برگزاری سلسله نشست های بزرگداشت مقام شامخ امام سجاد (ع) در استان ها و کانون ها و مساجد همنام با آن حضرت (ع) است.

 

کد خبر 1088803

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha