دولت باید پیشرفت حقیقی کشور و حل مشکلات مردم را سرلوحه امور قرار دهد

رضایتی با بیان اينکه ضرورت دارد دولت با استمرار رویکرد صحیح و با هدف صیانت از منافع ملی، پیشرفت حقیقی کشور و حل مشکلات مردم را سرلوحه امور خود قرار دهد گفت: این موضوع می‌تواند تداوم‌بخش حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی باشد.

«احسان رضایتی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با بیان اينکه در جمهوری اسلامی ایران، دولت مجری اغلب برنامه‌های اجرایی، اقتصادی، فرهنگی و صنعتی و اکثر مصوبات مجلس است اظهار کرد: میزان تناسب اختیارات دولت با وظایف و مسئولیت‌های آن نیاز به بحث مفصل‌تری دارد اما بسیاری از عموم مردم، دولت را مساوی کلیت نظام می‌دانند و وقتی نقدی به دولت دارند، منظور آنها فقط نقد قوه مجریه نیست بلکه نقد مجموع حاکمیت است.

 

عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک افزود: در کشور ما همواره پیشرفت‌ها و موفقیت‌ها صاحبان و مدعیان زیادی دارد ولی هنگام بروز نابسامانی، گرانی، تورم و بیکاری، همه خود را کنار کشیده و تمام این مسائل را به دولت نسبت می‌دهند، غافل از اینکه در نظر مردم دولت برابر با حاکمیت است هر چند دولت به معنای قوه مجریه تاثیر زیادی در موفقیت‌ها و قصور و تقصیر زیادی در عدم موفقیت‌های کشور دارد ولی با نگاه منصفانه نباید تمام نابسامانی‌ها را به قوه مجریه نسبت داد.

 

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های سیاسی کمک می‌کند تا قوه مجریه و در راس آن شخص رئیس جمهور و وزرا همواره خود را در اتاق شیشه‌ای و در معرض رصد و سوال گروه رقیب ببینند اذعان کرد: در حال حاضر در برهه‌ای قرار گرفته‌ایم که دشمن قصد ساقط کردن کلیت نظام مقدس جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراند و اگر احساس ضعفی در مسئولان مشاهده کند، معطل نمی‌ماند و حتما اقدامات عملی را برای سقوط نظام انجام می‌دهد.

 

رضایتی تصریح کرد: لازم است که تمام جناح‌های سیاسی، مجموعه حاکمیت و مردم به کمک دولت بشتابند و نقدهای مشفقانه همراه با ارائه راه حل را جایگزین نقدهای زهرآگین و کینه‌ورزانه کنند.

 

وی با بیان اينکه ضرورت دارد دولت با استمرار رویکرد صحیح و با هدف صیانت از منافع ملی، پیشرفت حقیقی کشور و حل مشکلات مردم را سرلوحه امور خود قرار دهد عنوان کرد: این موضوع می‌تواند تداوم‌بخش حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی باشد.

 

عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک هفته دولت را بهترین فرصت برای حرکت به سمت دولتی عمل‌گرا و مردمی دانست و خاطر نشان کرد: دولت باید از این فرصت نهایت بهره را ببرد و نه تنها در حرکاتی نمادین، تجدید میثاق را به نمایش بگذارد بلکه با روحیه‌ای انقلابی در جهت ایجاد امید، وحدت و اعتماد، تمام توان خود را به‌کار گیرد و زمینه را برای احیای دولت توانمند فراهم کند.

 

کد خبر 1088812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha