کمیته امداد مازندران احداث ۳۵۰واحد مسکن مددجویی را متعهد شد

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه ایجاد سرپناه برای مددجویان یکی از حوزه های کاری مهم کمیته امداد است و سپاه به عنوان یار همیشه در صحنه کمیته امداد، به این نهاد یاری می رساند، گفت: ساخت ۳۵۰ واحد مسکن مددجویی را کمیته امداد مازندران متعهد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«بشیر عالیشاه»، امروز(۶شهریور) در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تامین مسکن مددجویی یکی از خدمات حمایتی کمیته امداد حضرت امام راحل می باشد، اظهار کرد: کار احداث و بهسازی مسکن مددجویان استان مازندران با همکاری بسیج سازندگی سپاه کربلا و گروه های جهادی صورت می گیرد.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۱۷ واحد مسکن برای مددجویان ساکن در روستا و پنج واحد مسکن برای مددجویان ساکن درشهر ساخته و به آنها تحویل داده شد، افزود: ساخت این واحدها از سال گذشته آغاز و در سال جاری به بهره برداری رسیده اند.

 

وی یادآورشد: این خانه های مددجویی مجموعا با هزینه ای به ارزش حدود دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به اتمام رسیده است.

 

حجت الاسلام عالیشاه با بیان اینکه هزینه ساخت این واحدهای مسکونی با مشارکت خیرین، کمک اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) و آورده‌ی مددجویان انجام می شود، گفت:همه باید با همدلی و دست در دست هم  مشکلات نیازمندان را مرتفع سازیم و لبخند رضایت را برچهره آنها بنشانیم.

 

وی بیان کرد: ساخت 350 واحد مسکن مددجویی از برنامه های کمیته امداد مازندران در سالجاری است.

کد خبر 1088817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha