اتمام عملیات ساخت جاده روستایی بلوز به صفیارخان

ید بیضا گفت: عملیات احداث جاده روستایی بلوز به صفیار خان این شهرستان به اتمام رسیده که برای احداث محور روستایی بلوز به صفیارخان ۲ کیلومتر واریانت همراه با ۵ دستگاه پل لوله ای اجرا شده است.

«امیر ید بیضا»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، گفت: برای احداث محور روستایی بلوز به صفیارخان ۲ کیلومتر واریانت همراه با ۵ دستگاه پل لوله ای اجرا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای شهرستان تکاب ادامه داد: با بهره برداری از این محور جدید روستایی که در آن نقاط برقگیر و مسدودی براثر کولاک حذف شده است.

وی تصریح کرد: علاوه بر صرفه جویی در زمان برفروبی در اثر کولاک در فصول بارش برف مشکلات تردد زمستانی اهالی نیز برطرف خواهد شد.

ید بیضا اظهار کرد: مسیر قبلی بلوز به مایین بلاغ به علت کولاکگیر بودن بعضا پس از ۲۰ ساعت برفروبی با کوچکترین کولاک در عرض نیم ساعت مسدود میشد و نیاز به ۱۰ کیلومتر برفروبی با بولدوزر داشت.

این مسئول افزود : پروژه احداث جاده روستایی بلوز به صفیارخان بصورت امانی و صرفا با صرف هزینه های جاری اداری توسط پرسنل و ماشین آلات اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان تکاب انجام شده است.

کد خبر 1088818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha