۲۶۳ پروژه صنعت برق خراسان جنوبی به بهره برداری رسید

دادگر گفت: طی هفته دولت۲۶۳ پروژه صنعت برق با سرمایه گذاری ۸۲ میلیارد و۹۱۰میلیون تومان در استان به بهره برداری رسید.

«مهدی دادگر»  در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند ظهار کرد: طی هفته دولت 263 پروژه صنعت برق با سرمایه گذاری 82 میلیارد و 910 میلیون تومان در استان به بهره برداری رسید.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی از بهره برداری پروژه احداث شبکه و تامین برق، ترمیم و اصلاح بهینه سازی، برق رسانی به مسکن محرومین، تامین برق معابر، سامانه های خورشیدی عشایری، نیروگاه خورشیدی، تبدیل کابل خود نگهدار، تامین برق روستایی و تجهیز لوازم و ناوگان خودرویی در استان خبر داد.

 

دادگر با بیان اینکه از مجموع 263 پروژه  شرکت برق 21 پروژه در شهرستان بیرجند، 10پروژه در شهرستان قاین، 12پروژه در شهرستان نهبندان و 19پروژه در شهرستان فردوس به بهره برداری رسیده است، افزود: همچنین 29 پروژه در شهرستان بشرویه، 30 پروژه در ستان سرایان، هشت پروژه در سربیشه،42 پروژه در شهرستان خوسف، 47 پروژه در شهرستان زیرکوه،37 پروژه در شهرستان درمیان و هشت پروژه در شهرستان طبس افتتاح شده است.

 

وی از تحویل 968 سامانه برق خورشیدی در 9 شهرستان استان به عشایر سخت کوش استان خبر داد و گفت: دو پروژه نیروگاه خورشیدی شامل پنج نیروگاه خورشیدی خانگی و یک پروژه 100کیلوواتی در شهرستان های بشرویه و سرایان نیز به بهره برداری رسید.

 

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی تصریح کرد: برای  اجرا و احداث پروژه های هفته دولت بیش از 63کیلومتر شبکه فشار ضعیف، 93کیلومتر شبکه فشار متوسط و 139 دستگاه ترانسفورماتور نصب ومورد بهره برداری قرار گرفت.

 

دادگر ادامه داد: همچنین از مجموع 263 پروژه صنعت برق استان که در هفته دولت افتتاح و کلنگ زنی می شود شود 124 پروژه احداث شبکه و تامین برق، 87 پروژه ترمیم و اصلاح بهینه سازی، 17پروژه برق رسانی به مسکن محرومین، 13پروژه تامین برق روشنایی معابر، 9 پروژه سامانه های خورشیدی عشایری، دو پروژه نیروگاه خورشیدی، چهار پروژه تبدیل سیم به کابل خود نگهدار، پنج پروژه تامین برق روستایی  و دو پروژه تجهیز لوازم وناوگان خودرویی است.  

 

دادگر در پایان از افتتاح پروژه وکلنگ زنی عملیات برق رسانی به 5 روستای استان شامل آدیگان در بیرجند، یوشو و کلاته شیخ در خوسف و درسری وکالیبد در شهرستان درمیان خبر داد.

کد خبر 1088901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha