بهره مندی ۱۲هزاردانش آموز مازندرانی از خدمات کمیته امداد

حجت الاسلام عالیشاه گفت: ۱۲ هزار دانش آموز در مازندران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«بشیر عالیشاه»، امروز(۶شهریور) در دیدار با معاون توسعه مشارکت های مردمی اداره کل آموزش و پرورش مازندران اظهار کرد: بین کمیته امداد و آموزش و پرورش استان در راستای خدمت رسانی به دانش آموزان نیازمند تعامل خوبی وجود دارد.

 

مدیر کل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه ۱۲ هزار  دانش آموز در مازندران تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، افزود: در تعامل  با آموزش و پرورش، به منظور کمک به دانش آموزان نیازمند 33 مرکز نیکوکاری در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها ایجاد شد.

 

وی تصریح کرد: سال گذشته با توجه به شرایط کرونایی به بیش از 6 هزار و 400 دانش آموز نیازمند متقاضی تبلت، تبلت اهدا شد.

 

حجت الاسلام عالیشاه بیان کرد: مازندران اولین استان در سطح کشور بود که توانست با همدلی خیران، تبلت دانش آموزان نیازمند را فراهم کند.

 

وی در مورد مدارس همدل گفت: با تعامل این نهاد و آموزش و پرورش استان، موفقیت های خوبی در این بخش حاصل شد و 630 مدرسه در طرح مدارس همدل در استان با کمیته امداد همکاری داشتند.

 

حجت الاسلام عالیشاه افزود: با توجه به شرایط کنونی در تلاشیم تا امسال هم بهترین خدمات را به دانش آموزان نیازمند ارائه دهیم.

 

 معاون توسعه مشارکت های مردمی ادراه کل آموزش و پرورش مازندران هم در این دیدار گفت: کمیته امداد در راستای خدمت رسانی به نیازمندان و به ویژه دانش آموزان اقدامات شایسته ای انجام می دهد.

 

«درخور» با بیان اینکه در راستای این طرح دانش آموزان زیر پوشش این نهاد به صورت رایگان در مدارس غیرانتفاعی و هیئت امنایی تحصیل می کنند، افزود: موفقیت کمیته امداد و آموزش و پرورش در طرح مدارس همدل با همکاری و همراهی مدیران مدارس میسر شد.

 

وی با قدردانی از مدیران نیکوکار مشارکت کننده در اجرای طرح مدارس همدل، گفت: تمام مدارس هیئت امنایی و غیردولتی می‌توانند با همراه شدن در پویش مدارس همدل، فرصت مناسبی برای شکوفایی استعداد‌های دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد فراهم کنند.

کد خبر 1088959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha