کرونا ۷ ایلامی دیگر را به کام مرگ کشاند/ مجموع فوت شدگان ۹۴۵ نفر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام از فوت ۷ نفر دیگر از بیماران مبتلا به کرونا در این استان خبر داد و گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۱ مورد جدید از ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، « محمد کریمیان»  ظهر امروز(۶ شهریور) در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار کرد:  شمار مبتلایان به کرونا در استان به تعداد ۵۳۱۹۸ نفر در شبانه روز گذشته افزایش یافته است.

 

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۲۱۱ مورد مثبت جدید بیماری کرونا در استان شناسایی شده است، تصریح کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۷ مورد فوتی ناشی از بیماری کرونا در استان گزارش شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با بیان اینکه مجموع فوت شدگان ناشی از کرونا تا این لحظه ۹۴۵ نفر در استان است، یادآور شد: موارد فوتی  جدید مربوط به شهرستان ایلام ۱ فوتی، شهرستان چرداول ۱ فوتی، شهرستان ایوان ۱ فوتی، شهرستان مهران ۱ فوتی و شهرستان دهلران ۳ فوتی است.

 

کریمیان با اشاره به وضعیت نگران کننده شیوع کرونا در استان، ابراز کرد: در حال حاضر ۹ شهرستان، دهلران، مهران، آبدانان، دره شهر، بدره، چوار، ایوان، چرداول، ایلام، در وضعیت قرمز و ۳ شهرستان ملکشاهی، سیروان و هلیلان در وضعیت نارنجی قرار دارند.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۰۷ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری هستند، یادآور شد: در شبانه روز گذشته ۸۱ نفر به علیت ابتلا به کرونا در بیمارستان های استان بستری شده است.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان ایلام با تاکید بر ضرورت رعایت هر چه بیشتر پروتکل های بهداشتی، خاطرنشان کرد: متاسفانه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در  بین مردم استان به زیر ۴۰ درصد کاهش یافته است.

 

کریمیان با بیان اینکه روند واکسیناسیون گروه های هدف در سطح نقاط مختلف استان ایلام همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: از جمعیت بالای ۱۸ سال استان، تعداد ۱۳۸۷۴۸دوز واکسن در سطح مراکز تجمیعی واکسیناسیون تزریق شده که معادل ۳۳درصد این جمعیت است.

کد خبر 1088986

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha