۲ واحد مسکن مددجویی در آستارا به بهره‌برداری رسید

در پنجمین روز از هفته دولت، ۲ واحد مسکن مددجویی در روستاهای سیج و آنگلوبسکام بخش مرکزی بندر آستارا افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

«بهرام تسلی‌نیا» در آیین بهره‌برداری همزمان ۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) در روستای آنگلوبسکام بخش مرکزی این شهرستان به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در پنجمین روز از هفته بزرگداشت دولت و با حضور سرپرست فرمانداری و جمعی از مسئولان شهرستانی، ۲ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) به صورت همزمان در روستای آنگلوبسکام بخش مرکزی افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

 

رییس اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا با بیان‌اینکه واحدهای مسکونی به بهره‌برداری رسیده، هر کدام ۴۴ متر مربع مساحت دارد، افزود: در مجموع برای ساخت این واحدها، ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

وی تصریح‎‌کرد: در ساخت این واحدها، سپاه ناحیه شهرستان آستارا همکاری خوبی با اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا داشت.

 

تسلی‌نیا به عملکرد کمیته امداد خمینی(ره) در احداث واحدهای مسکن مددجویی در یکسال گذشته اشاره کرد و گفت: در یکسال گذشته ۳۱ واحد مسکن مددجویی توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) و با همکاری سایر ادارات ساخته شده است.

 

رییس اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) بندر آستارا افزود: برای ساخت این تعداد واحد مسکن مددجویی، اعتباری بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

 

تسلی‌نیا خاطرنشان‌کرد: همچنین در این مدت برای ۶۲ واحد مسکن مددجویان با اعتبار ۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال شامل حصار کشی، احداث سرویس بهداشتی و حمام و تعمیرات در سال گذشته انجام شده است.

کد خبر 1089000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha