تلاش مجمع نمایندگان گلستان برای رفع مشکلات گلستان

منتظری گفت: مجمع نمایندگان در نشست هایی با مسئولان استان درصدد رفع مشکلات استان گلستان اقدام می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «غلامرضا منتظری» ظهر امروز (شنبه 6 شهریور) در دیدار با مجمع نمایندگان استان گلستان اظهار کرد: اطاله دادرسی یکی از مشکلات در دستگاه قضایی است که برای کاهش میزان رسیدگی به پرونده ها باید اقدام شود.

 

دبیر مجمع نمایندگان استان گلستان به ارتباط بیشتر دستگاه مرتبط در حوزه قضایی در استان تاکید کرد و ادامه داد: رفع موانع برای سرمایه گذاری در استان باید در دستور کار قرار گیرد.

 

منتظری تاکید کرد: اگر مدیران برای جلب سرمایه گذار در استان ریسک پذیری نداشته باشد ضرر خواهیم کرد.

 

وی به موضوع پتروشیمی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با پیگیری دادگستری خبر خوبی در استان بشنویم و پتروشیمی گلستان تعیین و تکلیف شود.

 

این مقام مسئول متذکر شد: مجمع نمایندگان برای شنیدن مشکلات نشست تخصصی را برگزار می کنند و امروز نشست هایی با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، استاندار گلستان، دادگستری و نیروی انتظامی خواهیم داشت.

 

منتظری تاکید کرد: در جلسه با رئیس کل دادگستری استان گلستان هر یک از نمایندگان مشکلاتی را برای رفع موانع تولید مطرح کردند و باید آستین همت را بلا بزنیم و نسبت به رفع آن اقدام کنیم.

 

وی یادآور شد: در سطح ملی در  تلاش هستیم که مشکلات را برطرف کنیم و مجمع نمایندگان این آمادگی را دارد که فصلی یکبار برای حل آسیب ها و چالش های وجود نشست هایی را برگزار کنیم.

 

کد خبر 1089015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha