مشکلی در تامین واکسن کرونا در جنوب غرب خوزستان وجود ندارد

قربانی از عدم وجود مشکل برای تامین واکسن کرونا در جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: طی چند روز آینده محموله دیگری از انواع مختلف واکسن وارد منطقه جنوب غرب خوزستان می شود.

«ساسان قربانی» ظهر امروز (شنبه ۶ شهریور) در گفت‌ و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، از ادامه روند واکسیناسیون گروه های هدف طبق برنامه در جنوب غرب خوزستان خبر داد و اظهار کرد: روز پنج شنبه هفته گذشته ۱۲ هزار دُز واکسن سینوفارم برای تزریق به گروه های هدف در جنوب غرب خوزستان وارد منطقه شد.

 

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی آبادان با بیان اینکه از زمان ورود این محوله جدید واکسن ۶ هزار دٌز میان گروه های هدف تزریق شده است افزود: اکنون ۶ هزار دُز واکسن سینوفارم در منطقه وجود دارد و افرادی که نوبت دُز دوم تزریق آنها فرا رسیده می‌توانند به مراکز تجمیعی و مرکز خدمات جامع سلامت در آبادان، خرمشهر و شادگان مراجعه کنند.

 

وی با تاکید بر عدم کمبود واکسن در منطقه جنوب غرب خوزستان تصریح کرد: طی چند روز آینده محموله دیگری از انواع مختلف واکسن وارد منطقه جنوب غرب خوزستان می شود.

 

قربانی با بیان اینکه نیروهای سپاه و بسیج در منطقه جنوب غرب خوزستان در قالب طرح شهید سلیمانی به کادر درمان در تزریق واکسن کمک می‌کنند ادامه داد: از سوی ناحیه مقاومت بسیج آبادان نیز یک سالن به تزریق واکسن اختصاص یافت تا در شرایط کنونی از ازدحام جمعیت جلوگیری شود ضمن اینکه طرح بیماریابی منزل به منزل از سوی نیروهای بسیجی در حال اجرا است.

 

وی خاطر نشان کرد: بیمارستان‌های منطقه جنوب غرب خوزستان با کمبود اکسژن، فضای بستری و نیروی درمان مواجه هستند و امیدواریم نیروی کمکی همچنین امکانات و تجهیزات هر چه سریعتر به این منطقه ارسال شود.

 

کد خبر 1089020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha