کودکان ایلامی با شهدای دولت در کارگاه های مجازی آشنا می شوند

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دولت ویژه برنامه هایی با محوریت معرفی شهدای دولت در کارگاه های عمومی مجازی کانون ایلام برگزار می شود.

«محمدرضا رستم پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: در کارگروه های مجازی، مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با اعضای مراکز خود به صورت مصور به معرفی شخصیت شهید رجایی و باهنر می پردازند.

 

وی با بیان اینکه در این برنامه بیش از ۱۰۹ کارگاه عمومی در فضای مجازی و شبکه های مجازی میزبان کودکان و نوجوانان ایلامی هستند، ابراز کرد:  در این کارگاه های مربیان کانون، کتاب های مربوط به شهدای دولت را نیز به کودکان ونوجوانان معرفی می کنند.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام ابراز کرد: هفته دولت یادآور بزرگانی است که در مسیر پویایی و پایایی این سرزمین جانشان را بی دریغ و بدون لحظه ای تردید فدا کردند و بر ماست که با هر آن چه از دستمان برمی آید این مسیر را با خدمت گزاری خوب و پاک و موثر روشن نگاه داریم.

 

رستم پور یادآور شد: اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام با ۲۲ مرکز فرهنگی و هنری در سراسر استان به صورت ثابت، سیار و پستی به  کودکان و نوجوانان ایلامی خدمات فرهنگی،ادبی ،هنری و آموزشی ارائه می دهد.

 

وی تصریح کرد: با توجه به شرایط شیوع کرونا، تمامی فعالیت های ۶۴ گانه مرازک کانون، به صورت مجازی انجام می شود و در حال حاضر در  ۱۸ مرکز ثابت کانون در سراسر استان هر مرکز با فعالیت فرهنگی،ادبی، هنری در شیفت صبح و عصر در فضای مجازی kpf به بچه ها خدمات فرهنگی ارائه می دهند.

 

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام یادآور شد: همچنین بیش از ۸ انجمن مجازی و ۱۰۹ کارگاه مجازی با فعالیت های ۶۴ گانه  نیز با دعوت از چهره های فرهنگی، ادبی و هنری کشوری و استانی، چراغ برنامه های کانون را روشن نگه داشته اند.

 

رستم پور گفت: فعالیت ها و برنامه های  کانون در فضای مجازی نسبت به فعالیت های حضوری زمان بیشتری از مربیان کانون می گیرد و هماهنگی، اجرا و حساسیت ویژه  آن با سختی بیشتری همراه است.

 

وی خاطرنشان کرد: توجه به مناسبت های ویژه در برنامه ریزی‌فعالیت های کانون جایگاه ویژه ای دارد و مراکز کانون در قالب فعالیت فرهنگی،ادبی و هنری به این مهم می پردازند و امید است با احترام به مخاطبین، با برنامه ریزی درست و پرثمر در این مسیر  قدم های مثبتی برداریم.


 

کد خبر 1089027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha