۳۲ میلیون دلار محصولات کشاورزی از مرز بین المللی مهران صادر شد

مدیرکل گمرک استان ایلام گفت: طی ۵ ماهه اول سال جاری ۹۹ هزار تن انواع محصولات کشاورزی (صیفی جات) به ارزش ۳۲ میلیون و ۲۵۵ هزار دلار از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.

«روح‌الله غلامی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با اعلام این خبر اظهار کرد: از ابتدای سالجاری تا پایان مردادماه، ۳۷۰ میلیون دلار کالا  با وزن ۷۲۳ هزار تن از مرز مهران به عراق صادر شده است.

 

وی افزود: مهم ترین اقلام صادراتی در مدت یاد شده شامل مصالح ساختمانی، میوه و تره بار، محصولات پلاستیکی، صنعتی، شیشه و جام، لوازم خانگی و محصولات فلزی بوده است.

 

مدیرکل گمرک ایلام گفت: سال گذشته بیش از ۱۲۵ هزار تن انواع محصولات کشاورزی(صیفی جات) به ارزش ۵۵ میلیون و ۶۸۷ هزار دلار از مرز بین المللی مهران به عراق صادر شده است.

 

وی ادامه داد: فعالیت تجار ایرانی و عراقی در مرز مهران با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی انجام و در محیط گمرک نیز کلیه پروتکل های بهداشتی توسط پرسنل نیز به خوبی رعایت می شود.

 

غلامی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تردد کامیون های صادراتی به مرز مهران در جریان و صادرات کالا بدون وقفه و مشکل خاصی در حال انجام است.

کد خبر 1089211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha