موازی کاری، آسیبی جدی در حوزه فرهنگ است

مطیعی گفت: موازی کاری یکی از آسیب‌های جدی در حوزه فرهنگ است و تأثیر کارهای فرهنگی را در جامعه کم‌رنگ می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «محمدمهدی مطیعی» امروز در دیدار با مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان، موازی کاری را آسیبی جدی در حوزه فرهنگ دانست و اظهار کرد: امور فرهنگی شهرداری اهواز می‌بایست با همکاری سازمان‌ها و نهادهای فرهنگی برگزار شود و از موازی کاری در انجام امور فرهنگی پرهیز کنیم.

 

عضو کمسیون فرهنگی شورای کلان‌شهر اهواز کانون پرورش فکری را یکی از مراکز تأثیرگذار فرهنگی دانست و افزود: این نهاد فرهنگی امور خود را بر اساس کار کارشناسی پیش می‌برد و از این رو در رسیدن به اهداف خود توانسته موفق عمل کند.

 

وی تأکید کرد: این شورا آماده همکاری کامل با کانون پرورش فکری در راستای اجرای فعالیت‌های فرهنگی در مناطق مختلف شهر اهواز برای کودکان، نوجوانان و اولیای تربیتی است و در این راستا از مراکز کانون حمایت خواهد کرد.

 

در ادامه این نشست «وحید کیانی» به تشریح فعالیت‌های این نهاد فرهنگی پرداخت و تصریح کرد: بیش از ۹۰ درصد مراکز کانون کلان‌شهر اهواز در محل پارک‌های شهر قرار دارند؛ در همین راستا انتظار داریم شهرداری به حمایت از این مراکز فرهنگی توجه ویژه داشته باشد.

 

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان از شورای شهر خواست تا موضوع یکی از جلسات پیش روی کمیسیون فرهنگی این شورا را مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشد تا راهکارهای تعامل بیشتر کانون با شهرداری بررسی و اجرای شود.

 

وی خواستار توجه ویژه شهرداری به محل ۲ مرکز کانون شماره یک و ۲ اهواز در پارک‌های علامه (کوی آل صافی) و حجاب (پیچ استادیوم) شد و تصریح کرد: فضای نامناسب پارک علامه نیاز به توجه ویژه دارد و همچنین امور ساخت و ساز پارک کودک در پیچ استادیوم که به پیشنهاد کانون پرورش فکری بوده می‌بایست تسریع یابد.

 

کد خبر 1089225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha