۶۰۰ بسته غذایی گرم به همت کانون فرهنگی هنری الغدیر توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر گفت: ۶۰۰ بسته غذایی گرم به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الغدیر تهیه و در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

«مقصود محمدزاده» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 600 بسته غذایی گرم به همت خیرین و فعالان کانون فرهنگی هنری الغدیر تهیه و در بین خانواده های آسیب دیده از کرونا و نیازمندان توزیع شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر تصریح کرد: این بسته های غذایی با مشارکت مرکز نيکوکاری سابقون و فعالان کانون تهیه و در اختیار خانواده های بی بضاعت قرار گرفت.

 

وی اعلام داشت: در تهیه این بسته غذایی به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل ها و موازین بهداشتی به صورت کامل رعایت شد.

 

محمدزاده خاطر نشان کرد: این حرکت خیرخواهانه همزمان با ماه محرم و حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری صورت گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری الغدیر افزود: تاکنون طی چندین مرحله در مناسبت های ملی و مذهبی مختلف بسته های معیشتی و غذایی در بین نیازمندان و خانواده های آسیب دیده از کرونا به همت فعالان این کانون توزیع شده است.

 

محمدزاده یادآور شد: جهاد همدلی برای حمایت از خانواده های بی بضاعت در این دوران بیماری وجود دارد و از همه خیرین دعوت می شود تا این اقدام خداپسندانه مشارکت بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 1089237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha