اولین دوره ملی آموزش امر به‌معروف و نهی از منکر برگزار می‌شود

معاون علمی و آموزشی ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان از برگزاری اولین دوره ملی آموزش فریضتین در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، سیدمجتبی طباطبایی‌زاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این دوره بر محور کتاب استاد شهید مرتضی مطهری(ره) و با تدریس دکتر سید صالح هاشمی گلپایگانی، رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه دوره به صورت مجازی برگزار می شود افزود: شرکت‌کنندگان در پایان دوره می‌توانند مجوز تشکل‌های مردمی مطالبه‌گری را از ستاد دریافت کنند که این تشکل‌ها در عرصه‌های عمومی و تخصصی مختلف شکل گرفته و بر اساس قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، از حمایت‌های حقوقی_قضایی، آموزشی، پشتیبانی و هماهنگی ستاد برخوردار خواهند بود.

به گفته طباطبایی؛ افراد پذیرفته‌ شده در انتهای این دوره در صورت طی موفق مراحل بعدی به عنوان مربی آموزشی در ستاد امر به معروف و نهی از منکر و ضابط امر به معروف و نهی از منکر در سازمان بسیج مستضعفین دعوت به همکاری می‌شوند.

معاون ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان وبلوچستان تاکید کرد: هزینه شرکت در دوره رایگان است و صرفاً به منظور دریافت مجوزها و گواهی‌ها در انتها، مبلغ متناسبی دریافت خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی در 12 جلسه و طی12 هفته به صورت برخط در بستر اینترنت برگزار می شود که زمان بندی دقیق شروع کلاس ها نیز متعاقباً اعلام می شود.
طباطبایی ادامه داد: علاقه مندان به شرکت در این دوره می توانند با مراجعه به تارنمای www.bineshemotahar.ir ثبت نام خود را انجام دهند.
 

کد خبر 1089248

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha