۳۰ پروژه عمرانی و طرح تولیدی در تالش به بهره‌برداری رسید

شاهکویی گفت: در ششمین روز از هفته دولت، ۳۰ پروژه عمرانی و طرح تولیدی در بخش کرگانرود تالش به بهره‌برداری رسید.

«محمدحسین شاهکویی» در حاشیه آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های تولیدی بخش کرگانرود به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: در ششمین روز از هفته بزرگداشت دولت؛ ۳۰ پروژه عمرانی و طرح تولیدی بخش کرگانرود شامل پروژه‌های بخشداری و دهیاری‌ها، اداره راهدای و حمل و نقل جاده‌ای، کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، شهرداری لیسار و اداره امور توزیع برق به بهره‌برداری رسید.

 

فرماندار تالش بهره‌برداری از هفت پروژه دهیاری‌های بخش کرگانرود شامل جدول‌گذاری معابر، احداث پل، اجرای کانال هدایت آب‌های سطحی و دیواره حفاظتی، کانال بتنی روستای حاجی‌لر، آسفالت راه روستایی اگری بوجاق، دیوار ضامن کوهستان مشایخ خطبه‌سرا، سه واحد مسکن مددجویی و چهار پروژه اشتغالزایی کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، سرشاخه‌گیر روستای بنون خطبه‌سرا، ۱۲ پروژه نصب ترانس و اصلاح و تبدیل شبکه فشار ضعیف هوایی به کابل خودنگهدار و افزایش قدرت ترانس امور توزیع برق تالش، آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر شهری شهرداری لیسار را طرح‌های افتتاح شده امروز عنوان کرد.

 

وی تصریح‌کرد: در سومین روز از هفته دولت نیز سردخانه ۵۰۰ تنی و سورت و بسته‌بندی میوه در شهرک صنعتی کشلی بخش کرگانرود با حضور استاندار گیلان به بهره‌برداری رسید.

 

شاهکویی گفت: در مجموع برای بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های تولیدی بخش کرگانرود در هفته دولت اعتباری بالغ بر ۱۶۵ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال هزینه شده است.

 

عالی‌ترین نماینده دولت در تالش بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های تولیدی در مناطق مختلف این شهرستان در هفته دولت را نشان خدمات و برکات نظام اسلامی به مردم دانست و خاطرنشان‌کرد: ان‌شاء‌الله توسعه مناطق مختلف تالش با تلاش مسئولان تداوم یابد.

 

گفتنی است، آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های تولیدی بخش کرگانرود به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت تجمیعی در روستای اگری‌بوجاق این بخش برگزار شد.

 

در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و طرح‌های تولیدی بخش کرگانرود علاوه بر فرماندار تالش، بخشدار کرگانرود، معاون عمرانی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، رییس اداره کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)، رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری، شهردار لیسار و رییس اداره امور توزیع برق حضور داشتند.

کد خبر 1089253

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha