دستگاه قضایی استان زنجان نقش موثری در رفع موانع تولید دارد

حقیقی از نقش اثرگذار دستگاه قضایی استان زنجان در حمایت و رفع موانع تولید واحدهای تولیدی استان تقدیر کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، استاندار زنجان در دیدار با مسئولان قضایی و اعضای شورای قضایی استان زنجان که به مناسبت هفته دولت در محل استانداری برگزار شد ضمن گرامی داشت هفته دولت و گرامیداشت شهدای منتسب به دولت گفت: در راستای تعامل و همکاری دستگاه قضایی استان با استانداری و دستگاه های اجرایی توفیقات و اقدامات موثری برداشته شد که مصداق بارز این همکاری و همراهی در حل مشکل شرکت ایران ترانسفو زنجان که جزء 5 شرکت بزرگ در کشور است می توان اشاره کرد که بدون ورود و حمایت قاطع و اثرگذار دادگستری استان بویژه شخص رییس کل و دادستان این مشکل بزرگ حل شدنی نبود که جای تقدیر و تشکر فراوان دارد.

 

فتح الله حقیقی با تأکید بر اینکه در گرو وحدت و همدلی میان مسئولان استان ارائه خدمت به مردم ، پیگیری و حل مشکلات استان  شتاب مضاعف و خروجی مثبت داشت، افزود: نگاه مساعدتی و تلاش برای حل مشکلات استان در میان مسئوولان نقطه قوت زنجان است که امروز شاهد اتحاد و همراهی ها هستیم .

 

وی خاطرنشان کرد: به دلیل همراهی دستگاه قضایی و شورای تامین، نقش و حضور اثر گذار دادگستری استان در حل مشکلات و تنگناها راهگشاست  و در این رابطه بسیار تشکر می‌کنم.

 

در ادامه رئیس کل دادگستری استان زنجان با تبریک هفته دولت به همه دولتمردان و خدمتگزاران و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی بویژه شهدای منتسب به دولت گفت: اجرای برنامه ها و سیاستهای قوه قضاییه در زنجان بویژه اجرای مصوبات سفر رییس قوه قضاییه به استان  در گرو همکاری و حمایت استانداری محقق شد که از مساعدت و همکاری تشکر می کنیم.

 

حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی با بیان اینکه دادگستری زنجان در جهت حمایت از تولید و رفع موانع تولید اقدامات و توفیقات بسیار خوب و اثر گذاری انجام داده که این اقدامات با همراهی و پشتیبانی مسئوولان استان بویژه شخص استاندار  محقق شد.

 

رییس شورای قضایی استان با اشاره به اینکه دوره جدید قوه قضاییه دوره تحول و تعالی می باشد، بیان کرد: پیگیری و اجرای برنامه ها در استان در سایه وحدت و همکاری همه مسئوولان می باشد  و دادگستری زنجان در جهت نظم بخشی و ایجاد امنیت در جامعه  همراه با سایر دستگاهها حضور فعال و اثر گذار خواهد داشت.

کد خبر 1089307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha