مسئولان برای رفع مشکلات خانواده‌های شهدا  از هیچ تلاشی دریغ نکنند

شعبانی برلزوم تکریم خانواده های معظ شهدا تاکید کرد و گفت:‌ مسئولان پیگیری و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا را در اولویت قرار داده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«مجید رضا شعبانی» امروز(۷شهریور)در یادواره شهدای کارمند استان مازندران که به مناسبت بزرگداشت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت از جمله شهیدان رجائی و باهنر و نیز روز قشر بسیج کارمندان، با رعایت شیوه نامه های بهداشتی در جوار دو شهید خوشنام حسینیه عاشقان کربلا شهرستان ساری برگزار شد، ضمن تشریح برنامه‌های متنوع سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا در پایگاه‌های مقاومت سراسر استان ویژه هفته دولت، اظهار کرد: یادواره شهدای کارمند استان مازندران از جمله برنامه‌های ویژه بود که برگزار شد.
 

 

مسئول سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه کربلا هدف از برگزاری یادواره شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: یادواره ۲۰۰ شهید کارمند استان مازندران تجدید عهد و پیمانی دوباره با شهدا است.

 

شعبانی با بیان اینکه سردار شهید «علیرضا نوری» شهید شاخص بسیج کارمندان استان مازندران در سازمان بسیج ادارات است، خاطرنشان کرد: سازمان بسیج کارمندان و ادارات استان همانند دیگر اقشار نسبت به ساخت خانه محروم، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، برگزاری میز‌های تخصصی خدمت، تهیه و توزیع کمک‌های مومنانه و برگزاری نشست های بصیرتی و فرهنگی اقدام کرده است.

 

وی با یادآوری ویژگی‌ و شخصیت شهیدان، بر ادامه راه شهدا برای حفظ انقلاب اسلامی و نابودی دشمنان نظام تاکید کرد و یادآورشد: برنامه شاخص شهید «عباس پور»، مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و برنامه شاخص شهید «خناری» مبنی بر اهدای خون اهدای زندگی توسط بسیج ادارات برگزار شد.

 

شعبانی برلزوم تکریم خانواده های معظ شهدا تاکید کرد و افزود:‌ مسئولان پیگیری و رفع مشکلات خانواده‌های شهدا را در اولویت قرار داده و در این راه از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

کد خبر 1089348

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha