مهلت یک ماهه برای قرار دادن روستاهای  محروم فاروج تحت پوشش  آب و فاضلاب

نماینده مردم شهرستان های فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه های مرتبط یک ماه زمان دارند تا روستاهای غیر تحت پوشش آب و فاضلاب را تعین تکلیف و در زیر مجموعه خود قرار دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از فاروج،«علی آذری» در دیدار با مردم روستای تبریان با گلایه از زیر پوشش آب و فاضلاب نبودن این روستا اظهار کرد: بعد از گذشت یک چهله از انقلاب این سطح از محرومیت پذیرفتی نیست.

 

نماینده مردم فاروج و قوچان در مجلس شورای اسلامی افزود: نفتی بودن برای ما چه حاصل که هنوز جاده بسیاری از روستاها از جمله تبریان آسفالت نیست!

 

وی گفت: مهلت یک ماهه به  دستگاه های مرتبط برای تعین تکلیف 16 روستای غیر تحت پوشش آب و فاضلاب می دهیم که اگر انجام نشود حاضر به کار با چنین مدیرانی نیستیم.

 

آذری تصریح کرد: امسال اعتبار خوبی در حوزه محرومیت زدایی برای اولین بار پیش بینی شده است که امیدواریم با روی کار آمدن دولت جدید این اعتبارات در مسیر درست و به حق هزینه شود تا شاهد این حد از محرومیت ها نباشیم.

 

گفتنی است، آب آشامیدنی روستای تبریان از چشمه ای تأمین می شود که به مصرف کشاورزی و دام می رسد؛ 93 درصد جمعیت روستایی شهرستان با 30 هزار و 700 نفر از خدمات  آب و فاضلاب بهره مندند.

 

کد خبر 1089438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha