کانون های مساجد نقش بسزایی در جذب جوانان به سمت قرآن دارند

موسوی بابیان اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در جذب جوانان به سمت قرآن دارند گفت: برگزاری روزانه کلاس های قرآن کریم در کانون های مساجد با حضور اساتید مجرب باعث شده است تا نوجوانان و جوانان به سمت قرآن روی بیاورند.

سیده «معصومه موسوی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش بسزایی در جذب جوانان به سمت قرآن دارند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان ادامه داد: برگزاری روزانه کلاس های قرآن کریم در کانون های مساجد با حضور اساتید مجرب باعث شده است تا نوجوانان و جوانان به سمت قرآن روی بیاورند.

 

وی ابراز کرد: مزیت کلاس های کانون فرهنگی هنری مساجد در این است که علاوه بر کلاس های قرآنی کلاس های فرهنگی و هنری را نیز برگزار می کنند که همین امر باعث می شود تا نوجوانان و جوانان حضور چشمگیری در فعالیت ها داشته باشند و در کلاس های قرآنی هم شرکت کنند.

 

موسوی تصریح کرد: قرآن نقش بسیاری زیادی در ارتقاء زندگی مردم دارد و در تربیت فرزند و زندگی خصوصی مردم نیز نقش بسیار زیادی داشته و باعث شده تا با تمسک به آیات روبه رو شدن با مسائل زندگی برای با آرامش همراه باشد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لردگان، بر تربیت قرآن فرزندان و آشنایی آنان با قرآن کریم تاکید و افزود: آموزش قرآن از نوجوانانی می تواند آینده این عزیزان را روشن کند.

 

وی اذعان داشت: خانواده به عنوان اولین کانون تربیت فرزندان می توانند در گرایش فرزندان به سمت قرآن نقش داشته باشند و از سویی دیگر وقتی فرزندان وارد جامعه می شوند خانواده باید نظارت خود را بر آنان حفظ کند تا آن ها از آسیب هایی که در جامعه وجود دارد مصون بمانند.

 

کد خبر 1089535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha