تقدیر اعضای کانون فرهنگی و هنری نیایش شهرستان تویسرکان از کادر درمان

امیری گفت: در این روزها که با موج جدید ویروس کرونا مواجه هستیم ، همدلی و همراهی افراد جامعه و تقدیر از کادر درمان می تواند خستگی را از تن این دلیرمردان و شیرزنان خط مقدم مبارزه با این ویروس بردارد.

«محمد امیری» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در این روزها که با موج جدید ویروس کرونا مواجه و شاهد خستگی بیش از حد کادر بهداشت و درمان  هستیم که با این بیماری منحوس برای سلامت افراد جامعه دست و پنجه نرم می کنند، همدلی و همراهی افراد جامعه و تقدیر از کادر درمان می تواند خستگی را از تن این دلیرمردان و شیرزنان خط مقدم مبارزه با این ویروس بردارد.

 

مدیرکانون فرهنگی و هنری نیایش شهرستان تویسرکان افزود: این روزها هر کس به هر روشی که می تواند به تقدیر و تشکر از کادر درمان می پردازد تا شاید این سپاس و قدر دانی به میزانی حتی اندک خستگی را از کادر درمان دور کرده و لبخند را بر لبان این عزیزان که برای مبارزه با کرونا شبانه روز تلاش می کنند بیاورد.

 

وی با اشاره به اینکه تقدیر از کادر بهداشت و درمان امری ضروری است ،گفت: مدافعان سلامت و ایثارگران دفاع مقدس هر دو در خط مقدم هستند و با عشق و ایثار در برابر دشمن ایستادگی کردند.

 

وی افزود: امید است که با  تجلیل از کادر درمان بیمارستان سردار سلیمانی بتوانیم قدر دان گوشه ای از زحمات شبانه روی این عزیزان در طی این مدت که با ویروس کرونا مواجه هستند باشیم.

 

امیری اضافه کرد: امیدواریم به مدد الهی و لطف خداوند متعال و با زحمات و تلاشهای کادر درمان  هر چه زودتر این بیماری منحوس از استان و کشور عزیزمان ریشه کن شود.

 

کد خبر 1089549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha