همدلی بیش از ۱۸ میلیارد تومانی خیرین در طرح اطعام و احسان حسینی

مومنی گفت: کمک های مردمی در طرح اطعام و احسان حسینی به بیش از ۱۸میلیارد تومان رسید.

«مجید مومنی» ضمن تقدیر از مردم مومن و نوعدوست استان مرکزی در همدلی و همراهی با کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این نهاد همواره نیازمند همدلی خیرین و نیکوکاران است چرا که منابع دولتی به تنهایی جوابگوی نیازهای نیازمندان نیست.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با بیان اینکه خیرین و نیکوکاران همواره در همه زمان ها یار و یاور امداد بوده اند، بیان کرد: مردم استان مرکزی در طرح اطعام و احسان حسینی تاکنون 18 میلیارد و 728میلیون تومان در قالب بسته‌های معیشتی و غذای گرم به نیازمندان کمک کردند.

 

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد 418 هزار و 9 پرس غذا در 127 آشپزخانه تهیه و با رعایت پرتکل‌های بهداشتی بین نیازمندان توزیع شده است، ادامه داد: این کمک ها با توکل بر خدا و همدلی و همراهی هر چه بیشتر مردم نیکوکار و خیری اندیش استان مرکزی با امداد همچنان ادامه دارد.

 

این مقام مسئول با اشاره به اینکه تهیه بسته های معیشتی از دیگر فعالیت های کمیته امداد در دستگیری از نیازمندان است، اضافه کرد: علاوه بر غذای گرم تعداد 25 هزارو 40 بسته معیشتی نیز با کمک خیران تهیه و بین نیازمندان توزیع شده است.

 

مومنی با تاکید بر اینکه طرح اطعام حسینی همچنان ادامه دارد، گفت: خیران می‌توانند برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی و اهدای نذورات خود به نیازمندان به صورت حضوری در پایگاه های کمیته امداد و غیرحضوری اقدام نمایند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی اضافه کرد: خیرین می توانند کمک های غیر حضوری را با شماره‌گیری کد مهربانی #086*8877* و واریز وجوه نقدی به شماره کارت 6037997900000614 برای کمک به نیازمندان پرداخت کنند.

کد خبر 1089567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha