برگزاری چله زیارت  ناحیه مقدسه  توسط کانون مصباح ملایر

امیری گفت: چله زیارت ناحیه مقدسه از عاشورا تا اربعین توسط اعضای کانون مصباح ملایر قرائت می‌شود.

«زهرا امیری» در گفت ‍وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: از ابتدای ماه محرم برنامه های عزاداری و ختم دعا و زیارات توسط کانون مصباح ملایر در فضای مجازی در حال انجام است

 

مدیر کانون فرهنگی ، هنری  مصباح روستای پیروز ملایر افزود: این برنامه ها شامل ختم  128 هزار صلوات توسط اعضای کانون هدیه به امم حسین(ع) ، ختم زیارت عاشورا و... است

 

وی از برگزاری زیارت چله ناحیه مقدسه از عاشورای حسینی تا اربعین خبر داد و گفت: این چله توسط اعضا با قرائت  زیارت ناحیه مقدسه در حال انجام است.

امیری اضافه کرد: همچنین برنامه قرائت حدیث کسا را نیز  در هر هفته به نیت یکی از اعضا داریم.

وی با بیان اینکه در راستای کمکهای مومنانه نیز در دهه اول محرم از نذورات مردمی و کمکهای خیرین تعدادی بسته معیشتی تهییه و به خانوادهای نیازمند توزیع شد گفت: همچنین تعدادی غذای گرم نیز بین خانوادهای نیازمند توزیع شده است

وی با بیان اینکه در حال جمع آوری مبالغ نقدی از اعضا و خیران برای کمک به تهییه آمپول یکی از بیماران کرونایی هستیم گفت: تا کنون مبلغی جمع شده که امیدواریم با کمک خیرین این مبالغ بیشتر شود تا این فرد بت.واند هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورد.

وی یادآور شد: در صورت بهتر شدن شرایط در  اربعین حسینی و دهه آخر صفر نیز برنامه های عزاداری را برای اعضای کانون با رعایت پروتکل های بهداشتی خواهیم داشت.

 وی یادآور شد از ابتدای کرونا تا کنون به همت کانون فرهنگی ، هنری مصباح روستای پیروز ملایر تعداد زیادی بسته معیشتی ،  تعدادی تبلت و گوشی  کمکهای نقدی، پوشاک و.... تهیه و به  نیازمندان  اهدا شده است.

امیری گفت: کانون مصباح روستای پیروز فعالیت  خود را از سال 1385 شروع کرد و در سال 1387  مجوز کانون مسجد را دریافت کرده  و در حال حاضر  حدود یک صد نفر  عضو دارد.

 

کد خبر 1089568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha