هفتمین همایش علمی و بین‌المللی شمس تبریزی روز هفتم مهرماه سال جاری برگزار می شود

رضا جعفرپور گفت: به دلیل محدودیت‌های کرونا، هفتمین همایش علمی و بین‌المللی شمس تبریزی روز هفتم مهرماه سال جاری برگزار می شود.

«رضا جعفرپور» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: هفتمین همایش علمی و بین‌المللی شمس تبریزی روز هفتم مهرماه سال جاری و با حضور سخنرانانی از تهران و به دلیل محدودیت‌های کرونا، به صورت مختصر در این شهرستان برگزار می‌شود.

 

مدیر اجرایی همایش بین المللی شمس تبریزی خوی افزود: این همایش علمی با حضور اندیشمندان و پژوهشگران کشورمان و کشورهای اسپانیا، آمریکا، بنگلادش، لبنان، فرانسه و ترکیه به مدت یک روز به صورت حضوری و با رعایت پروتکل های بهداشتی در شهرستان خوی در شمال آذربایجان غربی برگزار می‌شود.

 

وی ادامه داد: این همایش با همکاری دانشگاه علامه طباطبایی، پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی و موسسه حکمت و فلسفه ایران به صورت مجازی برگزار می‌شود.

 

این مسوول با بیان اینکه این همایش گام مثبت فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ و هنر است، تصریح کرد: برای این همایش تاکنون ۶۲ مقاله از ایران و خارج از کشور با موضوع شمس و مولانا ارسال شده است.

 

مدیر اجرایی همایش بین المللی شمس تبریزی خوی گفت: چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا در آبان‌ماه همزمان با هفته وحدت برگزار خواهد شد.

 

جعفرپور خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره ملی شمس و مولانا در سه بخش موسیقی، نقاشی و قصه گویی برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، در بخش موسیقی این جشنواره ملی از مجموع ۲۳۶ اثر رسیده به دبیرخانه آن ۱۴ اثر با رای هیئت داوران به مرحله اجرا و رقابت راه یافتند.

کد خبر 1089713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha