ایجاد بیمارستان پشتیبان  و نقاهتگاه ۳۰ تخت خوابی در دهلران

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران گفت: باتوجه به افزایش مبتلایان کرونا در شهرستان و تکمیل ظرفیت تخت های بیمارستان شهدا، ایجاد بیمارستان پشتیبان و نقاهتگاه ۳۰ تختخوابی در دستور کار هلال احمر قرار گرفت.

«اردشیر بوستانی» در گفت گو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ایلام، اظهار کرد: برابر مصوبات ستاد کرونا شهرستان و در راستای کمک به کادر درمان و کمبود تخت برای بستری ایجاد بیمارستان پشتیبان و نقاهتگاه با تمام امکانات مورد نیاز از سوی جمعیت هلال احمر تأمین شده است.

 

وی ادامه داد: برای تجهیز امکانات مورد نیاز نقاهتگاه و بیمارستان پشتیبان ۲ میلیارد تومان تجهیزات از جمله اکسیژن و تخت …خریداری شده است.

 

بوستانی افزود: این نقاهتگاه با همکاری سپاه در محل سالن راهیان نور ایجاد شده و بیمارستان پشتیبان در محل بیمارستان شهدا طی روزهای آینده ایجاد خواهد شد.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان دهلران ادامه داد: ۳۵ نفر از نیروهای داوطلب، جوانان و امدادگران در قالب ۷ تیم پنج نفر برای کمک و تب سنجی در کنار کادر درمان شهرستان هستند.

 

وی با اشاره به اینکه ۲۰ هزار ماسک توسط جمعیت هلال احمر کشور و خیرین تهیه شده است، گفت: از این میزان ۱۰ هزار ماسک 95n در اختیار بیمارستان شهدا برای کادر درمان قرار گرفته است و مابقی نیز در بین گروه‌های هدف توزیع خواهد شد.

کد خبر 1089721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha