کسب رتبه دوم فرمانداری فاروج در ارزیابی عملکرد فرمانداری های استان خراسان شمالی

فرماندار فاروج گفت: فرمانداری فاروج با کسب ۸۶۳.۱۳ امتیاز در در رده دومین فرمانداری برتر استان قرار گرفت.

«ابوالحسن نجفی حاج تقی»، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در فاروج گفت: این نتیجه پس از ارزیابی فرمانداری های استان از سوی  دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری خراسان‌شمالی؛ اعلام شده که بر این اساس فرمانداری فاروج با کسب 863.13 امتیاز پس از فرمانداری بجنورد در رده دومین فرمانداری برتر استان در شاخص ها معرفی شد.

 

 

فرماندار فاروج افزود: بنا به گزارش روابط عمومی و بین الملل استانداری،  براساس ارزیابی صورت گرفته از سوی مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور، فرمانداری بجنورد در شاخص‌های مختلف توانست رتبه نخست را در بین هشت  فرمانداری خراسان شمالی در یک سال گذشته کسب کند.

 

 

نجفی گفت: ارزیابی عملکرد فرمانداری ها بر اساس هشت محور ارتقا امنیت پایدار داخلی، مشارکت و نشاط سیاسی، امور اجتماعی، توسعه شهری و روستایی، ارتقا مدیریت بحران، امور اقتصادی و توسعه منطقه ای، برنامه ریزی و پشتیبانی و ارتقا سلامت اداری بوده است.

 

 

فرماندار فاروج، سقف امتیازات بررسی شده در شاخص ها را هزار امتیاز اعلام کرد و افزود: در این ارزیابی فرمانداری بجنورد با 936.3 امتیاز رتبه اول و سطح عملکرد عالی، فرمانداری فاروج با 867.66 امتیاز رتبه دوم با سطح عملکرد خوب را کسب کردند.

 

 

وی افزود: این ارزیابی‌ها در سه مرحله خودارزیابی و جمع آوری گزارش‌ها و مستندات مربوط به  شاخص‌های مختلف، توسط حوزه های تخصصی استانداری و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و در مرحله پایانی توسط مرکز مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی وزارت کشور انجام می شود.فرماندار فاروج اظهار کرد: این موفقیت در سایه تلاش کارکنان فرماندای و مدیران دستگاه ها رقم خورده است.

 

کد خبر 1089741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha