انجمن تعزیه و سینمای مستند به انجمن های هنری فرهنگی استان البرز افزوده شدند

مقدم از افزوده شدن ۲ انجمن دیگر به انجمن های فرهنگی هنری استان البرز خبر داد و گفت: در راستای تقویت و ارتقاء روند فعالیت های هنری، ۲ انجمن تعزیه و انجمن سینمای مستند به انجمن های فرهنگی هنری استان البرز افزوده شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « ناصر مقدم» در جمع خبرنگاران از افزوده شدن ۲ انجمن دیگر به انجمن های فرهنگی هنری استان البرز خبر داد و گفت: انجمن های هنری یکی از مهمترین شاخص های فعالیتی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با اشاره به اینکه انجمن مد و لباس از جمله انجمن هایی است که به زودی تشکیل می شود افزود: در راستای تقویت و ارتقاء روند فعالیت های هنری، ۲ انجمن تعزیه و انجمن سینمای مستند به انجمن های فرهنگی هنری استان البرز افزوده شدند. 

 

وی با اشاره به اهمیت رونق فرهنگی و هنری با بهره مندی از ظرفیت ها و پانسیل های استان بیان کرد: انجمن های فعال استان البرز شامل انجمن تجسمی، موسیقی، نمایش، نقاشی جوان، خوشنویسی، سینماگران جوان بودند که در سال جاری این تعداد به هشت انجمن افزایش یافت. 

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: استان البرز در هنر تعزیه نسبت به تمام استان های کشور پیشگام است و به جرأت این استان را قطب هنر تعزیه می نامند. انتظار می رود با افزوده شدن انجمن تعزیه شاهد تحولات جدی در این عرصه باشیم.

 

 

کد خبر 1089754

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha