تفاهم نامه احداث آموزشگاه عشایری در بشرویه امضا شد

همزمان با آخرین روز از هفته دولت تفاهم نامه احداث آموزشگاه عشایری ۶ کلاسه با حضور مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در بشرویه امضا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، عصر امروز (8 شهریور) همزمان با آخرین روز از هفته دولت، تفاهم نامه سه جانبه بین ادارات کل آموزش پرورش، نوسازی مدارس و عشایر خراسان جنوبی جهت احداث آموزشگاه عشایری در فرمانداری بشرویه امضا شد.

 

«محمدعلی واقعی» مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در مراسم امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: این آموزشگاه ۶ کلاسه با زیربنای500 مترمربع احداث خواهد شد.

 

وی با اشاره به نیاز سه میلیارد و 500 میلیون تومانی این طرح آموزشی برای احداث و تکمیل گفت: با احداث این آموزشگاه 135 دانش آموز عشایری بشرویه از نعمت فضای استاندارد برای ادامه تحصیل برخوردار می شوند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ادامه داد: این مدرسه 6 کلاسه در بشرویه مقرر است با همکاری و مشارکت اداره کل امور عشایری و نوسازی مدارس استان و نیز اعتبارات شهرستان احداث شود و در اختیار دانش آموزان عشایری شهرستان بشرویه قرار گیرد.

 

وی در پایان گفت: بشرویه یکی از شهرستان‌های عشایری خراسان جنوبی است و درحال حاضر 240 دانش آموز عشایر نشین در مدارس این شهرستان مشغول تحصیل هستند.

 

کد خبر 1089795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha