۴ پروژه عمرانی و خدماتی در شهرستان آبادان به بهره برداری رسید

چهار پروژه عمرانی، صنعتی، ورزشی و خدماتی همزمان با دیگر شهرهای استان از طریق ویدئو کنفرانس در شهرستان آبادان به بهره برداری رسیدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، به مناسبت هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر چهار پروژه عمرانی، صنعتی، ورزشی و خدماتی در شهرستان آبادان همزمان با دیگر شهرهای خوزستان با حضور فرماندار ویژه آبادان و معاون عمرانی استانداری به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح و در مدار بهره برداری قرار گرفتند.

 

برق منطقه ای خوزستان ناحیه آبادان

پروژه ایستگاه تقویت شبکه برق  با سطح ولتاژ ۱۳۲ کیلو وات، اتمام پروژه یک bay باسطح ولتاژ ۱۳۲ کیلولت با ارزشی بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال به منظور تقویت و پایداری شبکه برق فشارقوی و بهبود رینگ شبکه فوق توزیع در آبادان وتداوم برق رسانی در پست برق ولیعصر (ع) این شهر به بهره برداری رسید.

 

اداره ورزش و جوانان شهرستان آبادان 

پروژه احداث ۳ زمین چمن مصنوعی هر کدام با اعتبار ۶ میلیارد ریال در میدان طیب بلوار ساحلی امام حسین(ع)، روستای سادات و روستای نصار آغاز شد.

 

شرکت آب و فاضلاب خوزستان، شهرستان آبادان

پروژه مدول دوم تصفیه خانه آبادان با افزایش ظرفیت ۶۰ هزار مترمکعب که ظرفیت آب آبادان را از ۱۲۰ هزار متر مکعب فعلی به ۱۸۰ هزار مترمکعب خواهد رساند با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

 

شرکت آب و فاضلاب خوزستان، شهر اروندکنار 

همچنین پروژه تاسیسات آب شیرین کن اروندکنار با ظرفیت ۳۵۰۰ مترمکعب در روز  و پشتیبانی از حدود ۱۰ هزار نفر با اعتباری بالغ بر ۲۶۰ میلیارد ریال افتتاح و در مدار بهره برداری قرار گرفت.

 

کد خبر 1089804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha