حل مسئله بیمه منجر به استقبال صاحبان تراکتور از شماره گذاری می شود

مهاجربسطامی گفت: یکی از موانع شماره گذاری بیمه است و اگر در این بخش همکاری لازم صورت بگیرد شماره گذاری تراکتورها سرعت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «عباس مهاجربسطامی» شامگاه امروز (دوشنبه 8 شهریور) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: کار پلاک گذاری در گلستان در 9 شهرستان از طریق مراکز تعویض پلاک انجام می شود.

 

رئیس پلیس راهور گلستان  ادامه داد: تفاوت شماره گذاری ادوات کشاورزی با شماره گذاری خودرو در این است که صاحبان خودرو باید خود به مراکز شماره گذاری مراجعه کنند و پس از بازدید خودرو و مراحل قانونی نسبت به شماره گذاری انجام می شود اما در شماره گذاری تراکتور و ادوات کشاورزی به مراکز جهاد کشاورزی و یا مکان هایی که از سوی سازمان جهاد کشاورزی معرفی شده مراجعه می کنیم.

 

مهاجر بسطامی بیان کرد: کارشناسان ما پس از معاینه فنی و بررسی اسناد و مدارک نسبت به شماره گذاری تراکتورها اقدام می کنند.

 

وی به مدارک مورد نیاز برای شماره گذاری اشاره کرد و افزود: دفترچه و یا سند کارخانه و فرم های شماره سه تا 5 مروبط به کشاورزی، بازدید کارشناسان ما، پرداخت فیش و احراز محل سکونتی که وسیله نقلیه در آنجا قرار دارد در شماره گذاری ادوات کشاورزی حائز اهمیت است.

 

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: از لحاظ پلیس آخرین فردی که مدارک را ارائه می کند صاحب وسیله نقلیه است و شماره گذاری به نام آن فرد انجام می شود.

 

مهاجربسطامی بیان کرد: یکی از موانع شماره گذاری بیمه است و  اگر در این بخش همکاری لازم صورت بگیرد شماره گذاری تراکتورها سرعت خواهد گرفت.

کد خبر 1089806

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha