«احسان سلامت» به استان گلستان هم رسید

سلمان زاده گفت: ۳۹ قلم از لوازم و تجهیزات درمانی ضدکرونایی از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام «ره» در قالب «پویش مردمی احسان سلامت» به استان گلستان اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان و به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) استان گلستان، «محمدمهدی سلمان زاده» اظهار کرد: ۳۹ قلم از لوازم و تجهیزات درمانی ضدکرونایی از سوی بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(رحمه الله علیه) در قالب «پویش مردمی احسان سلامت» به استان گلستان اختصاص و در صبح امروز  به دانشگاه علوم پزشکی استان گلستان تحویل داده شد. 

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (رحمه الله علیه) گلستان ادامه داد: با توجه به شرایط کنونی کشور و هجمه های بیماری کرونا در جامعه، بنیاد احسان نیز به فراخور سعی کرده تا بخشی از نیازهای درمانی بیمارستانهای استان را تامین و تحویل دهد. 


سلمان زاده  گفت: این اقلام شامل  تعداد ۳۰ دستگاه کپسول ۵۰ کیلویی، دو دستگاه ونتیلاتور و هفت دستگاه بای پپ است که قرار است به بیمارستان های شهرهای گرگان، آق قلا و کردکوی انتقال و مورد استفاده قرار گیرد.


مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حصرت امام (رحمه الله علیه) گلستان افزود: ارزش ریالی این اقلام تحویلی به نظام سلامت در این مرحله یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان است که انشالله با عنایت به خداوند متعال این بیماری هرچه زودتر در سراسر جهان مردم از شرش رهایی یابند و در صورت ادامه این رویه همانند دوره های قبلی این احسان و کمک های مومنانه همچنان ادامه خواهد داشت. 


سلمان زاده در پایان ابراز داشت: در اجرای منویات و تاکیدات مقام معظم رهبری، مشارکت و مساعدت دستگاه‌ها و نهادهای کشور با سازمان نظام سلامت، بنیاد احسان پنج مرحله رزمایش همدلی و احسان را در استان برگزار شده که فاز نخست رزمایش احسان مرحله ششمین توزیع بسته های معیشتی و نیز بسته های لوازم التحریر  در قالب «مشق احسان» به زودی توزیع خواهد شد.

کد خبر 1089821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha