مسابقه کتابخوانی «امام حسین(ع) مظهر عبودیت و بندگی» برگزار می شود

قاسم زاده با بیان اینکه مسابقه کتابخوانی «امام حسین(ع) مظهر عبودیت و بندگی» برگزار می شود، گفت: سوالات این مسابقه از کتاب «آفتاب در مصاف علل و ابعاد حادثه ی عاشورا» برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری طراحی می شود.

«مهدی قاسم زاده» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) به مناسبت ماه محرم مسابقه کتابخوانی «امام حسین(ع) مظهر عبودیت و بندگی» در سطح کشور همراه با هدایا برگزار می کند.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در خصوص هدف از برگزاری این مسابقه گفت: این مسابقه اینترنتی با هدف تبیین بندگی و اطاعت خداوند ارزشمندترین درس های حضرت امام حسین(ع) و عاشورای حسینی برگزار می شود.

 

وی در ادامه بیان کرد: سوالات این مسابقه از کتاب «آفتاب در مصاف علل و ابعاد حادثه ی عاشورا» برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری طراحی می شود.

 

قاسم زاده در خصوص مهلت و نحوه شرکت در این مسابقه گفت: متقاضیان جهت شرکت در مسابقه می توانند تا 20 شهریور به کانال میقات الرضا در پیام رسان ایتا به نشانی https://eitaa.com/MighatAlReza  مراجعه و ضمن مطالعه منبع مسابقه، به سوالات پاسخ دهند.

 

مدیر آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس در پایان اظهار داشت: این مسابقه در قالب بروشور تنظیم و به همراه منبع مسابقه در فرهنگسرای حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) طبس و کتابخانه حضرت امام رضا(ع) روستای محمدآباد طبس پیش بینی شده است و علاقمندان می‌توانند به صورت حضوری نیز جهت دریافت سوالات، امانت منبع و تحویل پاسخنامه به این مجموعه های فرهنگی مراجعه کنند.

 

 

 

کد خبر 1089918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha