انتقاد نماینده مجلس از روند طولانی ساخت بیمارستان خوسف

خسروی اسفزار با اشاره به طولانی شدن روند ساخت بیمارستان خوسف که بیش از ۱۰ سال طول کشیده است، گفت: ۱۰ سال است از احداث این بیمارستان می‌گذرد، اما همچنان خاک می‌خورد، علوم پزشکی و فرمانداری پیگیری کنند تا هرچه زودتر این پروژه به سرانجام برسد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «حسین خسروی‌اسفزار» امروز (۹ شهریور) در دیدار با اعضای شورای شهر و بخش های شهرستان خوسف با اشاره به اینکه اخلاص مهمترین موضوعی است که باید مد نظر اعضای شورا باشد، اظهار د اشت: نماینده مجلس و عضو شورای شهری که از الان بخواهد به فکر رای آوردن در دوره های بعد باشند، نه خدمت به مردم می تواند بکند، و نه به‌ هیچ‌عنوان می‌تواند نماینده خوبی برای مردم باشد، مگر این‌که هدف واقعاً خدمت مردم باشد که چنانچه هدف خدمت به مردم شد عبادت محسوب می‌شود.

 


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با بیان اینکه برای مسائل شهر تا جایی‌که امکان دارد مسائل را اصل و فرع کنید و اعتبارات و وقت را هدر ندهید، افزود: اعتبارات و وقت برای خدمت به مردم کم است، لذا ببینید که بهره‌وری کدام طرح‌ها برای مردم بیشتر است ابتدا آن‌ها را اجرایی کنید.

 


وی با اشاره به اینکه روایتی از حضرت علی (علیه‌السلام) که فرمودند، یکی از نشانه‌های سقوط حکومت ها این است که مسائل اصلی گم شود و مسائل فرعی جای آن را بگیرد، گفت: تلاش شود تا مسائل اصلی شهرستان در اولویت کار شوراها قرار گیرد.

 


خسروی با اشاره به اینکه تا قبل از انتخابات ممکن است گروه خاصی از شما حمایت می‌کرد اما وقتی‌که رای آوردید و به‌عنوان نماینده مردم در شورا انتخاب‌شدید؛و نماینده همه مردم هستید و هر کاری که از دست شما برمی آید، برای همه مردم انجام دهید، ادامه داد: بحث‌های حزبی و قومی و قبیله‌ای در شورا معنا ندارد، فقط خدمت به مردم است که می‌ماند، انسان نباید دین خود را به دنیای دیگران بفروشد، با وحدت و همدلی به‌دنبال گره‌گشایی از کار مردم نجیب و محروم خوسف باشید.

 


وی با بیان اینکه بنده به‌عنوان موافق سه وزیر «وزیر کشور، خارجه و وزیر راه و شهرسازی» ثبت نام کرده بودم اما تنها یک نفر می‌توانست طبق قرعه صحبت کند، گفت: وظیفه نماینده قانون‌گذاری است و اگر درست این وظیفه انجام شود ثمرات آن برای مردم خواهد بود، نمونه آن طرح ملی مسکن است که ۱۴ ماه طول کشید و چنانچه در دولت درست اجرایی شود، ده‌ها شغل ایجاد می شود و میلیون‌ها نفر صاحب خانه خواهند شد.

 


نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه نماینده در واقع رابط بین مردم و مسئولان است، ادامه داد: در خصوص بیمارستان خوست پیگیری‌های زیادی برای تامین بودجه بیمارستان خوسف صورت گرفته است اما رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند اعلام کرد که بیمارستان مشکل اعتبار ندارد، بلکه مشکل آن پیمانکار است.

 

خسروی با اشاره به طولانی شدن روند ساخت بیمارستان خوسف که بیش از 10 سال طول کشیده است، افزود: 10 سال است از احداث این بیمارستان می‌گذرد، اما همچنان خاک می‌خورد، علوم پزشکی و فرمانداری پیگیری کنند تا هرچه زودتر پروژه به سرانجام برسد.

 

وی تاکید کرد: فرماندار پیمانکار و دانشگاه علوم پزشکی را وادار به کار کنند تا این پروژه زودتر به اتمام برسد.

 

نماینده مردم بیرجند، خوسف و درمیان در مجلس با اشاره به اینکه اعتباری در بودجه امسال مجلس در اختیار نماینده گذاشته شد که 15 میلیارد تومان است و فقط باید در پروژه هایی که ردیف ملی دارند هزینه شود، گفت: مسکن و شهرسازی و دانشگاه علوم پزشکی دو دستگاهی هستند که ردیف ملی دارند و از این طریق مبلغ ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای بخش درمان و یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان برای بخش بنیاد مسکن اختصاص می یابد.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1089920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha