برگزاری ششمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه بصورت مجازی

جوانمرد از برگزاری ششمین سوگواره تعزیه به صورت مجازی در شهرستان زرندیه خبر داد.

«احمد جوانمرد» با اشاره به برگزاری سوگواره تعزیه در سنوات گذشته به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: امسال با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا تمامی برنامه های فرهنگی و هنری به صورت متفاوت و با بهره گیری از فضای مجازی برگزار شد.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه به برگزاری سوگواره تعزیه در این شهرستان اشاره کرد و افزود: جلسه انجمن تعزیه این شهرستان به منظور برنامه ریزی در راستای چگونگی برگزاری سوگواره تعزیه برگزار شد که در این جلسه مقرر شد ششمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه بصورت مجازی برگزار شود.

 

وی بر اهمیت سلامت افراد جامعه تاکید کرد و ادامه داد: با توجه به موج جدید ویروس کرونا و اهمیت سلامت عزیزان باید برنامه ها به صورت محدود و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شود.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: ششمین سوگواره تعزیه شهرستان زرندیه با توجه به شرایط شیوع بیماری منحوس کرونا بصورت مجازی و با رعایت کامل پروتکلهای بهداشتی در محل سالن زرندستان این اداره برگزار خواهد شد که گروههای شرکت کننده به اجرای گوشه هایی از هنری تعزیه در مقابل نگاههای هیات داوران و دوربین ها خواهند پرداخت.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسامی شهرستان زرندیه ادامه داد: تمامی اجراها بصورت زنده از شبکه های مجازی پخش خواهد شد که علاقمندان میتوانند اجراهای مورد علاقه خویش را در این فضاها دنبال نمایند.

کد خبر 1089921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha