اوقات فراغت مددجویان زندان ها فرصتی برای فراگیری مهارت‌ها و آموزش‌های مختلف است

مددجویان کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه فردیس با حضور در کارخانه های اشتغال و حرفه آموزی بنیاد تعاون زندانیان استان از بخش های مختلف تولیدی این کارخانه ها بازدید و از نزدیک با مشاغل این واحد آشنا شدند.

« اسماعیل جمیاری» در جریان بازدید از ندامتگاه شهرستان فردیس با مددجویان کانون اصلاح و تربیت به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: در طول سال گذشته همواره به صورت سرزده و در اوقات مختلف اداری و غیر اداری، شب ها و صبح ها قبل از طلوع آفتاب با حضور در زندان ها به بررسی موضوعات مختلف، دیدار چهره به چهره با مددجویان و رسیدگی به انتظارات و درخواست ها آن ها پرداخته ایم. 

 

مدیرکل زندان های استان البرز افزود: صبح امروز سه شنبه ۹ شهریور نیز با حضور در بین مددجویان کانون اصلاح و تربیت با آنان ورزش کرد و سپس در زمین چمن و در کنار آنان صبحانه را صرف کرده و در پایان به خواسته های آنان رسیدگی کرد.

 

وی ادامه داد: بازدید مددجویان کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه فردیس از کارخانه های اشتغال و حرفه آموزی بنیاد تعاون نیز از دیگر برنامه های مورد نظر طی این روز بود. 

 

 

به گفته جمیاری، مددجویان کانون اصلاح و تربیت ندامتگاه فردیس با حضور در کارخانه های اشتغال و حرفه آموزی بنیاد تعاون زندانیان استان از بخش های مختلف تولیدی این کارخانجات بازدید و از نزدیک با مشاغل این واحد آشنا شدند.

 

کارگاه های هنردرمانی در مراکز کانون اصلاح و تربیت دائر می شود

 

احمد معتقد ، رئیس زندان فردیس نیز با اعلام این خبر افزود: با هماهنگی و برنامه ریزی سرپرست کانون اصلاح و تربیت استان برنامه هایی جهت پر کردن اوقات فراغت مددجویان کانون اصلاح و تربیت در نظر گرفته شده است که بازدید از کارخانجات اشتغال و حرفه آموزی به منظور آشنایی مددجویان با مشاغل در این راستا صورت پذیرفته است.

 

 

رئیس زندان فردیس با اشاره به نقش مهم مسئولین در سپری کردن مطلوب اوقات فراغت تاکید کرد: اوقات فراغت این مددجویان فرصتی برای فراگیری مهارت‌ها و آموزش‌های مختلف به شمار می‌آید و برنامه‌ریزی در این زمینه باید بر اساس علایق و توانایی‌های جوانان و نوجوانان انجام شود و به گونه‌ای باشد که علاوه بر شکوفایی استعدادها و توانایی‌های این قشر، ایامی خوش نیز برای آن‌ها رقم بزند.

 

معتقد افزود: برگزاری کلاس های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی از دیگر برنامه های کانون اصلاح و تربیت است که بیش از پیش در حال اجرا است و در آینده ای نزدیک کارگاه های هنردرمانی نیز در این مرکز شروع به کار می کند. 

 

معرفی کتابخوانان برتر اندرزگاه نسوان زندان فردیس

 

همچنین با حضور احمد معتقد رئیس زندان فردیس، سید عباس طباطبایی رئیس کتابخانه های فردیس، ندا شاه محمدی مسئول کتابخانه قاصدک و جمعی از مسئولین زندان فردیس نشست کتابخوان برتر اندرزگاه نسوان در حسینیه این زندان برگزار شد.

 

 

در این نشست 15 مددجو به معرفی کتابی که مطالعه کرده بودند پرداخته و در انتها از 6 مددجوی برتر با هدا لوح تقدیر، کارت هدیه و هدایایی تقدیر شد.

 

 

کد خبر 1089951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha